Neptun_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er rik for tiden, og har mye penger å sløse. Jeg leter etter taktiske spill, nogenlunde som CS:S, tidsalder har lite å si (Kan godt være WW2). Nei, BF2 er ei et alternativ. Fin grafikk, god flyt, men resten.. Er SWAT 4 å anbefale? Vil gjerne ha et spill med god grafikk, fin flyt og et som krever taktikk! Takk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 SWAT 4 er bra, SWAT 3 er bedre, mye pga. det ikke er lett å lege skikelige mods til SWAT 4. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Anbefaler Swat 4, Swat 4: The Stetchkov Syndicate (expansion) og Hidden & Dangerous 2 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Husk å spare penger til hardware senere i livet ( ) og armed assault.. kommer vel i jul eller noe! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Operation Flashpoint! Knall realisme der Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Operation Flashpoint! Knall realisme der 6340511[/snapback] Ugh, du var raskere enn meg, så da sier jeg følgende: Word! Endret 19. juni 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ghost Recon: Advanced Warfighter Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Husk å spare penger til hardware senere i livet ( ) og armed assault.. kommer vel i jul eller noe! 6340499[/snapback] Sååå rik er jeg ikke, men har nok til å spandere på meg et spill og 1 GB minne til Nå har jeg ok maskinvare for tiden, så jeg bryr meg ikke med det De andre anbefalte spillene så meget lovende ut, skal se noen demovideoer og slikt så får jeg velge ut et... Fortsatt åpne for flere forslag. neadii: Først og fremst, velkommen til forumet, For det andre, tror ikke jeg hadde taklet 1.6.. Grafikken og detaljene svir i øynene Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Du tuller, C.S. 1.6 har jo enorm grafikk! Alltid like moro å springe rundt å skyte terrorister som har firkantige rumper! Men on topic så må jeg si meg enig i ghost recon, det er utrolig bra! Endret 22. juni 2006 av _Glory_Host Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå