The_Darkness Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei. Onsdag 15 November er det duket for "The Unholy Alliance" i Oslo spektrum, med Slayer, In Flames, Children of Bodom, Lamb of God og Thine Eyes Bleed. Biletten koster ca 500,- pr. stk og det er fri aldersgrense ( ) Dette er ihvertfall noe jeg skal få med meg, og lurte på om det var noen andre her på forumet som også hadde planer om å ta turen. btw; hvordan er det med ølsalg når det er fri aldersgrense? Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er vel egne steder i spektrum du kan kjøpe øl, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ølsalg er ikke noe problem på spektrum etter det jeg vet. Sist jeg var i Spektrum så var det hvertfall slik Men jeg skal no hvertfall se Slayer, drikke meg på ræv og bange, så det blir kos. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sett Slayer før, og faen vil jeg se dem igjen! Lamb Of God og In Flames går for min del, ikke dårlig band akkurat, selv om jeg har smak for mye grovere musikk! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Bra svar på spørsmålet Axes Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 btw; hvordan er det med ølsalg når det er fri aldersgrense? 6338880[/snapback] Etter det jeg har sett kan vi over 18 kjøpe så mye øl vi vil.Kan være litt uheldig å drikke mye før konsert, da. Sist gang jeg var i Spektrum var det en som spydde kraftig midt i folkemengden ... Slayer har jeg for så vidt sett før, og de andre bandene er ikke utrolig interessante i mine øyne. Dermed er det ikke verdt billettprisen, noe som fører til at jeg ikke tar turen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 btw; hvordan er det med ølsalg når det er fri aldersgrense? 6338880[/snapback] Etter det jeg har sett kan vi over 18 kjøpe så mye øl vi vil.Kan være litt uheldig å drikke mye før konsert, da. Sist gang jeg var i Spektrum var det en som spydde kraftig midt i folkemengden ... 6339606[/snapback] okey, det var flott, for konsert uten øl fungerer ikke. Samme skjedde sist jeg var i spektrum å, på maiden, noen som spydde ned på sitteplassene forann seg, bare flaks at det ikke satt noe der. Men fy som det lukta! møkkaunger. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har også kjøpt bilett til Unholy! Personlig så kommer jeg for å se Children of Bodom og In Flames. Det lille jeg har hørt av Slayer syns jeg ikke er så veldig fengende, og Thine Eyes Bleed tror jeg bare er med på konserten fordi bassisten er broren til en i Slayer. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har også kjøpt bilett til Unholy! Personlig så kommer jeg for å se Children of Bodom og In Flames. Det lille jeg har hørt av Slayer syns jeg ikke er så veldig fengende, og Thine Eyes Bleed tror jeg bare er med på konserten fordi bassisten er broren til en i Slayer. 6349666[/snapback] John Araya det.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gidder ikke betale 500 kr for å se In Flames og Bodom, sammen med en haug med fjortisser som tror de digger "hard" metal. Hvorfor i hule helvete kan ikke Slayer komme alene? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gidder ikke betale 500 kr for å se In Flames og Bodom, sammen med en haug med fjortisser som tror de digger "hard" metal. Hvorfor i hule helvete kan ikke Slayer komme alene? 6350214[/snapback] Fordi de ikke trekker like mye folk lenger? Mulig jeg drar på denne konserten, selv om jeg ikke er noe fan av CoB eller LoG, In Flames og Slayer hadde jo vært kos. Men fri aldersgrense plager meg ganske mye, hater drittunger på konserter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Konsert uten øl funker best for meg. Hvis jeg pimper halvlitere like før, må jeg bare pisse etter en halvtime. Og det er ikke akkurat kult når man står midt i en folkemengde på 5000. Og for pokker, at folk ikke klarer å holde seg og må spy er jo det aller værste. Det lukter jo 10 ganger mere når det blir så varmt som det blir. Husker på min første Maiden-konsert, da var det en gjeng med brødhuer fra Stavanger som lagde stor ståhei i køen med og rope og skrike og skråle KONSTANT. Alle 3 var sørpe fulle fra før. Akkurat når de kom frem til vakten og kom seg innenfor sier han ene "Åå e tror e må spyy". Hva er vitsen med å dra på konsert og være så drita at en ikke husker noe etterpå liksom? Når alt det er sagt, får man kjøpt øl der ja, pleier å være i en ende av lokalet bak en sperring. Endret 21. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Konsert uten å drikke seg drita går fint, men småttunger er det verre med Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Konsert uten å drikke seg drita går fint, men småttunger er det verre med 6350431[/snapback] er jo noe som heter "å kose seg med en øl" men aldersgrense synes jeg det burde vært, fulle smågoths er mindre koselig. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Syntes det er bra det ikke er aldersgrense på konsertene jeg. Hadde det værdt 18års grense hadde jeg ikke kommet inn. Men det gjør jeg nå Er enig med at det kan bli endel småunger (er sikkert det i deres øyne) men tenk på oss som er 16-17 og digger sånn musikk. Syntes det er kjipt av dere og ta alle over en kam, selv om fler tallet av "småunga" ikke er fans er det jo noen om er det... Men andre ord, jeg kommer sammen med en gjeng kompiser med stå plass biletter i hendene. Gleder meg til og se COB, In Flames og Lamb Of God. Har ikke hørt så mye av Slayer at det gjør noe. Men hvis du ser på hjemme siden til In Flames så står det ikke noe som helst på siden dems om denne turneen, så er litt næsrvøs for at de ikke kommer jeg. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 In Flames har eg sett som oppvarming før, ikkje det største. Er jo Slayer som er the real thing her, blir min første konsert med dei. Har dei som har bestilt billett frå internett fått den i posten eller? Ikkje fått min.. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 En kompis av meg bestilte til alle sammen, han var og henta billettene... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 på bilettluka.no står det at de blir sendt hjem, når jeg bestilte pr. telefon ble jeg spurt om adresse, så regner med at de kommer i posten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er enig med at det kan bli endel småunger (er sikkert det i deres øyne) men tenk på oss som er 16-17 og digger sånn musikk. Syntes det er kjipt av dere og ta alle over en kam, selv om fler tallet av "småunga" ikke er fans er det jo noen om er det... 6353149[/snapback] Det er klart det er noen som kan oppføre seg, men de fleste på den alderen er dessverre noen ufordragelige drittunger. Da må man nesten skjære alle over en kam (<--- her er det korrekte ordtaket). Hovedgrunnen til aldersgrense på de fleste konserter er likevel at man skal tjene penger, og for å tjene penger må man selge alkohol. Det var ingen aldersinndeling sist gang alliansen var på besøk, så jeg går ut fra at de bare sjekker leggen til folk. Kan forsåvidt forstå at det kan være bittert å være for liten til å slippe inn på ting - men husk at du blir gammal nok med tiden. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jepp. Men det kunne gått litt kjappere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå