Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei! Når jeg spiller Oblivion eller Fable (oftest her) så fryser Xboxen seg. Bildet blir ødelagt og lyden skurrer en liten stund. Tror dette startet etter jeg lastet ned emulatoren til vanlige Xbox spill. Det har også skjedd når jeg var i Dashboardet. Skyldes det at den blir for varm? Den står fritt på gulvet og har ca 40cm fri luft bak. Takk for svar. edit: Nå låste den seg akkurat. Stod å idlet i dashboard. Endret 18. juni 2006 av Zappza Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Bare fordi jeg lurer.. Hvordan står den, vertikalt eller vanlig? Hvis den står Vertikalt har jeg en mistanke om at varmen kansje sprer seg litt feil i boksen.. Bare noe jeg tror så klart. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Bare fordi jeg lurer.. Hvordan står den, vertikalt eller vanlig? Hvis den står Vertikalt har jeg en mistanke om at varmen kansje sprer seg litt feil i boksen.. Bare noe jeg tror så klart. 6335413[/snapback] Den ligger horisentialt (faens ord ). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 prøvd å cleare cache'n? Hold inne A når du slår den på til du ser logoen til spillet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 prøvd å cleare cache'n? Hold inne A når du slår den på til du ser logoen til spillet 6335502[/snapback] Logoen til spillet? Den bruker å fryse i dashboard også. Du mener vel ikke Xbox logoen? Den som kommer når jeg skrur den på? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Faen, nå får jeg knapt starta den Skal ringe Komplett i morgen, dette går bare ikke Endret 18. juni 2006 av Zappza Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Det er uflaks, skikkelig! Bruk angrefristen og få en ny Er så kipt og få defekte produkter Endret 19. juni 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det er uflaks, skikkelig! Bruk angrefristen og få en ny Er så kipt og få defekte produkter 6335851[/snapback] Skal gjøre det. Hvordan blir det med harddisken? Må jeg sende inn den og? Tenker på savene Lenke til kommentar
Geita Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det skader hvertfall ikke å cleare cachen :/ Hvor har du strømforsyningen? Den liker også litt friluft. Komplett er greie folk. De fikser sikkert en savegame-ordning for deg. PS: (Har ikke sett MS kommentere denne enda) HEXUS has discovered a new way to clear the Xbox 360 hard drive cache. Previously, you needed to reset your Xbox 360, and hold down the A button as a game was booting up. This new code allows you to clear the entire hard drive cache: Go to the system blade and then select memory. Press Y on the HD symbol and then press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices? If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates (patcher o.l.). http://news.teamxbox.com/xbox/11131/Xbox-3...-Code-Revealed/ Tråd: Slik sletter du cachen på din 360 HDD. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det skader hvertfall ikke å cleare cachen :/Hvor har du strømforsyningen? Den liker også litt friluft. Komplett er greie folk. De fikser sikkert en savegame-ordning for deg. PS: (Har ikke sett MS kommentere denne enda) HEXUS has discovered a new way to clear the Xbox 360 hard drive cache. Previously, you needed to reset your Xbox 360, and hold down the A button as a game was booting up. This new code allows you to clear the entire hard drive cache: Go to the system blade and then select memory. Press Y on the HD symbol and then press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices? If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates (patcher o.l.). http://news.teamxbox.com/xbox/11131/Xbox-3...-Code-Revealed/ Tråd: Slik sletter du cachen på din 360 HDD. 6335958[/snapback] Skal prøve det! Tusen takk! Får jeg beskjed om at cachen er cleara? PSUen er bak tven, litt dårlig med luft der. Får nok flytte den... Savene og musikken blir ikke borte nei? Tusen takk atter en gang! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Når det ordner seg så må vi ta en kamp over live hvis du har det Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Når det ordner seg så må vi ta en kamp over live hvis du har det 6335992[/snapback] 1 mnd gratis gold vettu Men jeg har bare ISDN. Så det går nok neppe med no spilling, hvis jeg ikke får snylta meg til en kompis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Når det ordner seg så må vi ta en kamp over live hvis du har det 6335992[/snapback] 1 mnd gratis gold vettu Men jeg har bare ISDN. Så det går nok neppe med no spilling, hvis jeg ikke får snylta meg til en kompis 6336024[/snapback] Ajajaj, med ISDN blir det nok dårlig med spilling på G.R.A.W , for med mange folk i rommet krever det vel igrunn at du har bredbånd for å unngå lagging. Anng xboxen din kan jeg vel egentlig bare anbefale at du ringer Microsoft. Min henger seg støtt og stadig, enda den jeg spiller på nå ble kjøpt i Midten av mai... Henger seg som regel når jeg spiller online, men det er ikke så ofte at jeg plages nevneverdig av det. Jeg tror du får best service av MS hvis du tar kontakt direkte til de, og ikke gjennom de du kjøpte den av. Det ble iallefall vi rådet om. Og Bananus : Når skal vi spille g.r.a.w igjen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Ajajaj, med ISDN blir det nok dårlig med spilling på G.R.A.W , for med mange folk i rommet krever det vel igrunn at du har bredbånd for å unngå lagging. Anng xboxen din kan jeg vel egentlig bare anbefale at du ringer Microsoft. Min henger seg støtt og stadig, enda den jeg spiller på nå ble kjøpt i Midten av mai... Henger seg som regel når jeg spiller online, men det er ikke så ofte at jeg plages nevneverdig av det. Jeg tror du får best service av MS hvis du tar kontakt direkte til de, og ikke gjennom de du kjøpte den av. Det ble iallefall vi rådet om. Og Bananus : Når skal vi spille g.r.a.w igjen? 6336618[/snapback] Kan nok ikke spille hjemme nei, men jeg skal stjele nettet til en kompis i sommer Hvor stor hastighet krever G.R.A.W. ? Skal ringe Microsoft i ettermiddag da Jeg får faen ikke startet den en gang, så jeg får ikke slettet HDD-Cache... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hvor stor hastighet krever G.R.A.W. ? Skal ringe Microsoft i ettermiddag da Jeg får faen ikke startet den en gang, så jeg får ikke slettet HDD-Cache... 6336641[/snapback] Lyser det noe på der du slår den på? ett eller flere grønne? Rødt? Blinker? Utrolig kjipt å skulle måtte sende den inn nå som det er ferie og slik da... Med fare for å gjøre deg litt trist, så må jeg fortelle at min andre x360(vi har 2) har vært borte siden 15. mai... den kom tilbake etter 2,5 uke men de hadde sendt en defekt en så vi måtte sende den inn igjen med en gang... utrolig kjipt... Det skal vanligvis ta maks 2 uker å få den tilbake. EDIT: Anng hastighet, neida det krever ikke så mye men du må ha bredbånd. Om du skal host'e dine egne rom for mange personer krever det vel endel. jeg har 6-8 mb og kan ikke hoste for mer enn 10-12 av gangen, om ikke enda mindre... Endret 19. juni 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Lyser det noe på der du slår den på? ett eller flere grønne? Rødt? Blinker? Utrolig kjipt å skulle måtte sende den inn nå som det er ferie og slik da... Med fare for å gjøre deg litt trist, så må jeg fortelle at min andre x360(vi har 2) har vært borte siden 15. mai... den kom tilbake etter 2,5 uke men de hadde sendt en defekt en så vi måtte sende den inn igjen med en gang... utrolig kjipt... Det skal vanligvis ta maks 2 uker å få den tilbake. EDIT: Anng hastighet, neida det krever ikke så mye men du må ha bredbånd. Om du skal host'e dine egne rom for mange personer krever det vel endel. jeg har 6-8 mb og kan ikke hoste for mer enn 10-12 av gangen, om ikke enda mindre... 6336683[/snapback] Noen ganger blinker det rødt i tre av indikatorene. Det triste er at jeg fikk den for 5 dager siden Greit nok.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er vel ikke nødvendig med 72 sånne tråder? Send inn boksen. Det er noe som ikke stemmer! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Er vel ikke nødvendig med 72 sånne tråder?Send inn boksen. Det er noe som ikke stemmer! 6336715[/snapback] 72 tråder? Jeg har da for faen bare en Er da ikke vits å sende den inn hvis jeg kan reparere det selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sikkert ikkje vits. Prøv dette Before you begin: Only try this immediately AFTER the THREE SECTOR RED RING OF DEATH. As soon as this occurs, power down the XBOX, and follow instructions below: 1) Disconnect power, and A/V cable, and remove hard drive.(When I say power, I mean disconnect at rear of XBOX, and NOT uplugging from wall outlet). 2)With power cable still disconnected, press power button a couple of times. This is necessary to clear any electrical charges, and to force the DATE/TIME to reset to launch, or manufacture date 3)Reconnect everything except HDD. 4)Power on the XBOX 360. You should be able to boot. If not turn off, and on again. 5)You will now have no profile to load, however go to the settings blade in the dashboard, and run initial setup, as you did when you first bought your XBOX 360. It will prompt you to continue with, or without a storage device(memory card/HDD) Choose without. Make sure that you set Date/Time correctly. I suspect that the march update may, or may not have reset the Date/Time to date of manufacture. Either way, it is important that Date/Time is correctly by YOU AFTER the march update. If you find DATE/TIME to be correct on it's own, then you may have missed step 2. Start over from step 1. If date was not correct, set it along with anything else that you may need to change in the initial setup and then continue to step 6. 6)Power off the unit, and re-attach your hard drive. If your XBOX is not truly defective, you should have no problems. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Sikkert ikkje vits. Prøv dette Before you begin: Only try this immediately AFTER the THREE SECTOR RED RING OF DEATH. As soon as this occurs, power down the XBOX, and follow instructions below: 1) Disconnect power, and A/V cable, and remove hard drive.(When I say power, I mean disconnect at rear of XBOX, and NOT uplugging from wall outlet). 2)With power cable still disconnected, press power button a couple of times. This is necessary to clear any electrical charges, and to force the DATE/TIME to reset to launch, or manufacture date 3)Reconnect everything except HDD. 4)Power on the XBOX 360. You should be able to boot. If not turn off, and on again. 5)You will now have no profile to load, however go to the settings blade in the dashboard, and run initial setup, as you did when you first bought your XBOX 360. It will prompt you to continue with, or without a storage device(memory card/HDD) Choose without. Make sure that you set Date/Time correctly. I suspect that the march update may, or may not have reset the Date/Time to date of manufacture. Either way, it is important that Date/Time is correctly by YOU AFTER the march update. If you find DATE/TIME to be correct on it's own, then you may have missed step 2. Start over from step 1. If date was not correct, set it along with anything else that you may need to change in the initial setup and then continue to step 6. 6)Power off the unit, and re-attach your hard drive. If your XBOX is not truly defective, you should have no problems. 6337316[/snapback] Skal prøve det når jeg kommer hjem. Men powerknappen. Det er knappen med det I/O ikonet på fronten ikke sant? Jeg bruker vanligvis stikka til å skru på. Jeg sliter også med å få dato/tid til å stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå