Kris R Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) PCGamer har en eksklusiv preview av Half-Life: Episode 2 Vi får vite flere ting i previewen, blant annet: * Gravitity Gun får ny funksjonalitet * Alyx lever * Vi får vite mer om Gman * Nytt våpen mot striders, som forøvrig har fått et svakt punkt i likhet med Hunters * Nytt kjøretøy * MM(les resten her: http://forums.steampowered.com/forums/show...hreadid=450116) Scans: Forside Side 1 Side 2 Side 3 Side 4 Side 5 Endret 17. juni 2006 av Kris R Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kult... Lurer på hvordan de nye kjøretøyet ser ut soom Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 YES! Jeg fikk tak i scans. Se første post. Du kan forresten se en skisse av bilen på side 3! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Wow! Mye stilig, et nytt våpen og nytt kjøretøy. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Spennende! Ser virkelig frem til denne episoden. En del spoilers da så be aware dere som ikke vil vite noe enda Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 "4-6 hours of singelplayer, pluss some as-yet unanonced multiplayer! omg omg, ny multiplayer mode til HL2!!1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja! edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da. Endret 17. juni 2006 av TCi Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja! edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da. 6325833[/snapback] Dette var bare en feil i artikkelen, Valve har avkreftet dette og sier at den foreløpige releasedatoen fortsatt er ved juletider. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fantastisk! Digger half life serien. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gleder meg. Ser virkelig fram til disse nye stedene, spesielt rakettsiloen eller hva det nå er. Er nok den spillserien jeg er mest avhengig av dette ja! edit: Ikke gode nyheter at datoen har blitt utsatt til våren 2007. Valve lærer aldri, men kvalitet får vi da. 6325833[/snapback] Dette var bare en feil i artikkelen, Valve har avkreftet dette og sier at den foreløpige releasedatoen fortsatt er ved juletider. 6325909[/snapback] Takk og lov. Godt å høre. De begynte jo på Episode 2 stort sett samtidig som Episode 1, så jeg syntest det var rart at den ikke kom før neste år. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så litt Flåklypa-inspirert den bilen der Det skal uansett bli jæklig spennende med miljøskifte og nye ting som blir introdusert. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 sinnsykt fett! takk Kris R! ELSKER HL serien Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel, alt bortsett fra bilen ser man jo i traileren, som følger med Episode one Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Il Tempo Gigante..?? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Så litt Flåklypa-inspirert den bilen der Samme tanken slo meg og. Menneh... Half-Life Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den bilen så utvilsomt "Flåklypa-inspirert" ut ja Av erfaring så har jeg bestemt meg for å ikke sluke all informasjon rått, dermed har jeg bare sett litt kjapt på bildene. Et av mine håp til Episode Two er at vi møter på flere monster fra Xen som kom til jorda i løpet av "The Portal Storms". F.eks. de syrespyttende øgle-lignende firbente dyra (de har vel alldri fått et navn heller?). Personlig synes jeg det hadde vært fascinerende. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Håper også vi får spille i snølandskapet vi så litt av i Episode 1(videopptak med Judith) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Utrolig rått, elsket episode 1 og gleder meg til fortsettelsen! Lurer på når Alyx og Gordon kommer til å slå til jeg, det er jo mye "LOVE" mellom dem, så burde skje noe snart, kanskje i slutten av Episode 3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Utrolig rått, elsket episode 1 og gleder meg til fortsettelsen! Lurer på når Alyx og Gordon kommer til å slå til jeg, det er jo mye "LOVE" mellom dem, så burde skje noe snart, kanskje i slutten av Episode 3 6344426[/snapback] Half Life er ikke akkurat den type spill. Siden Gordon ikke sier noe i spillene, ser jeg ikke akkurat denne muligheten Personlig tror jeg Valve bygger opp karakteren til Alyx for å øke dine følelser om henne, for så og la henne dø. Dette vil garantert føre til et stort skrik blant fansen etterhvert. Men alt er mulig i Half Life serien, vanskelig å si noe for sikkert. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Førstepersons sexscene er ikke umulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå