xD^^ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hei sveis! Etter flere og flere LAN har den kassa jeg har nå blitt mindre og mindre praktisk. En laptop er alltids fin, men en barebone er jo bedre med tanke på utvidelse av hardware og lignende. Derfor lurte jeg på om noen kunne være så snille å sette opp ett OK gaming-oppsett for meg, som er rimelig, men samtidig kvalitet. - Utseende på kabinettet er ikke så altfor farlig. - Trenger kun DVD-spiller, ikke brenner. - Trenger ikke skjerm, mus eller tastatur. - Harddisk har jeg fra før av. - Prisklasse: 7000 - 10000,- Den skal brukes til gaming (hovedsaklig counter-strike, men også annet) og downloading på LAN, og sannsynligvis downloading her hjemme. Endret 16. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Du kan ta utgangspunkt i denne: SFF 10k. Jeg valgte DVD-brenner siden den er så billig og mange butikker har den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hei! Du kan ta utgangspunkt i denne: SFF 10k. Jeg valgte DVD-brenner siden den er så billig og mange butikker har den. Hilsen, efikkan. 6322054[/snapback] Takk takk! Ser ut som et veldig fint oppsett, men jeg ville heller hatt 1GB RAM, siden den ikke skal brukes til så altfor mye annet en downloading hjemme. Og da vil den jo egentlig stå "i ro", uten så altfor mange programmer. Endret 16. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Du kan ta utgangspunkt i denne: SFF 10k. Jeg valgte DVD-brenner siden den er så billig og mange butikker har den. Hilsen, efikkan. 6322054[/snapback] Takk takk! Ser ut som et veldig fint oppsett, men jeg ville heller hatt 1GB RAM, siden den ikke skal brukes til så altfor mye annet en downloading hjemme. Og da vil den jo egentlig stå "i ro", uten så altfor mange programmer. 6322092[/snapback] Men det skader ikke med mer minne? Det er da så billig. Og når du først skal spille så er det en fordel. Men kjøperen bestemmer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm, jo, 2GB RAM skader ikke. Men jeg skulle gjerne presset prisen litt ned. Kunne satt opp ett oppsett med en litt rimeligere prosessor, og 1GB RAM? Takk takk <3 Kjempetakk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ok, da har jeg slanket pcen ned mot 8k. Ytelseforskjellen er ikke så stor heller. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Det er ikke rart du har nok innlegg. - Takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå