Northcity Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! lurte på om dere kan bedømme min første bass solo? har kopiert litt fra mitt Idol:) Jason Newsted men detta her er da sjøl spilt:) thx for svar:) legger ved fila her...den heter basssolo.waw:) har tenkt til å lage no nytt ut av denne her..har da heldigvis en 5 strenger som kan ta seg av jobben:) my_friend_of_sorrow.mp3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Lyden på fila var veldig svak, råder deg til å sette opp volumet mer neste gang. Var litt tekniske feil her og der, og framføringa mangler driv og energi. Har du lagd melodien selv? Den var grei nok i seg selv. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! lurte på om dere kan bedømme min første bass solo? har kopiert litt fra mitt Idol:) Jason Newsted men detta her er da sjøl spilt:) thx for svar:) legger ved fila her...den heter basssolo.waw:) har tenkt til å lage no nytt ut av denne her..har da heldigvis en 5 strenger som kan ta seg av jobben:) 6316750[/snapback] Ta og kjør litt basic Stu Hamm og Jaco hver eeeeneste dag, så er du godt på vei.. Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 det var min første da...har en mic fra clas ohlson til å ta opp så men detta jeg tok opp er 4 uker gammelt,..ha \r lært mye mer Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 [Pirkemodus]Den sangen heter "My Friend of Misery.[/pirkemodus] Anyways, det var et par tekniske feil, men ellers hørtes det bra ut Hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 [Pirkemodus]Den sangen heter "My Friend of Misery.[/pirkemodus] 6388768[/snapback] lol, hva har det å si da? Det er hans basssolo, ikke metallica sin. Syntes det var veldig fint Fortsett å lage egne greier! Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 [Pirkemodus]Den sangen heter "My Friend of Misery.[/pirkemodus] 6388768[/snapback] lol, hva har det å si da? Det er hans basssolo, ikke metallica sin. Syntes det var veldig fint Fortsett å lage egne greier! 6427561[/snapback] Vel, han bare spilte den, Metallica har jo skrivd den. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kan ikke si at jeg synest det var noe særlig godt gjort, altså, det er jo bra spilt, men ikke verdens mest krevende. Men jeg regner med at vi hører mer fra deg framover... Keep it up! Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 jaja:) takk for all tilbakemedling da:) kommer nok noe snart:) akkurat nå ska jeg snart spille inn noen musikkvideoer så får se hva som skjer fremmover Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 JEg hørte ingen ting jeg =/ Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det han spilte er Jason Newsted sin solo som heter " Bass doodle ". Er en ganske lang solo, men han spilte bare et lite klipp av den. Senere begynner bassen med "my friend of misery " riffet og metallica gitaristen kommer inn og spiller noen fine gitarlyder. Var en solo de spilte inn live. .. Men spillinga er grei nok den, spiller den litt for rask . Men hvis det var din egen versjon Hvor lenge har du spilt bass? Hvilken bass har du? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Slenger meg på "jeg hørte ingenting"-greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå