PROuser Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Dette er en samling av gode og rimelige Webshopper!Post deres forslag og erfaringer her!Skal prøve å samle alle Her!(Sjekk også tipsene under butikkene..)Butikker etter kategori! (kan forekomme i flere kategorier..) PC relatert utstyr internt og eksternt: DealExtremeAmerikansk/kinesisk nettbutikk med mye "gadget", pc utstyr++Frakt: GratisAnbefales av Simen1Hvis du skal handle mye av hver type anbefales DX volumerate. Men her er ikke fri frakt, så man må handle en del før det lønner seg.Anbefales av Bakura FocalpriceNettbutikk med div småtingFrakt: GratisAnbefales av simentp MeritlineLigner Dealextreme, men større utvalg!Kjører daglige supertilbud! Følg med..Frakt: Variert. Sjekk ved utsjekking..Anbefales av DeTomaso QuietpcEngelsk firma som selger stillegående kjøleprodukter til pc, samt en del pc tilbehør.Frakt: Varierende (rimelig)Anbefales av Sveen LinitxSelger mye spesielt datautstyr som ikke er så lett å finne andre plasser.Frakt: fra ca 7,5 pund..Anbefales av TommyNator MemoryCIrsk nettbutikk som selger det meste av minnebrikker, ram og lignende rimelig.Frakt: 5 Euro opp til 2kgAnbefales av Theo343 Coolerkit.dkMye utstyr for PC bygging, spesielt vannavkjøling og lyddempingFrakt: 182 Dkr + 17 Dkr pr ekstra kg.Anbefales av GCardinalChilled PCEngelsk nettbutikk med mye kjøleutstyr for PCFrakt: VarierendeAnbefales av Wikipedersen Performance-pcsAmerikansk butikk med mye stilig datautstyr..Frakt: VarierendeBetaling: PaypalAnbefales av magoFrozencpuAmerikansk butikk med mye datautstyr.Frakt: VarierendeBetaling: Mastercard, Visa, Paypal ++Anbefales av magoProvantageAmerikansk butikk med datautstyr og annet elektronikk.Frakt: fra ca 37 USD (sender bare med DHL)Betaling: Mastercard, Visa ++Anbefales av EG-s Mobilrelatert utstyr: DealExtremeAmerikansk/kinesisk nettbutikk med mye "gadget", pc utstyr++Frakt: GratisAnbefales av Simen1 MeritlineLigner Dealextreme, men større utvalg!Kjører daglige supertilbud! Følg med..Frakt: Variert. Sjekk ved utsjekking..Anbefales av DeTomaso FocalpriceNettbutikk som minner om DealextremeFrakt: GratisAnbefales av simentp Film, musikk og spill: PlayGrei butikk med frakt inkludert i prisen!Utvalg: Filmer, bøker, gadgets ++OBS! sender ikke Gadgets til Norge...Frakt: Gratis! (inkl. i prisen)Anbefalt av awesom-o CD-WOWSelger rimelige cd-er, dvd-er og spillFrakt: Gratis!Anbefales av The Ghost Play-AsiaHong Kong basert nettshop som selger dvder, CD-er, spill, pc og macFrakt: Rimelig, fra 22 krBetaling: Visa, Mastercard, Paypal, Moneybookers, Bank OverføringAnbefales av wiak DvdempireAmerikansk basert nettshop som selger dvder, CD-er, spill, osvFrakt: Rimelig, fra 44 krBetaling: Visa, Mastercard, Google Checkout, Bank OverføringAnbefales av wiak Ledprodukter: Ledshoppe Billig og bra butikk med FRI SHIPPING!!Utvalg: Div datautstyr, diodelykter, batterier ++Frakt: Gratis (ca 2-3 uker)Anbefales på det varmeste! BestHongKongKinesisk nettshop som selger alt av ledprodukter til rimelige priserFrakt: RimeligBetaling: Paypal, Worldpay, Visa, MastercardAnbefales av Pc Lynet UltraledsSelger alt mulig av led og ledpærer. Rimelige priser.Frakt: 8 GBP£Leveringstid ca en ukeAnbefales på det varmeste! LedzButikk i China med Leds,Frakt: Fra 33 US$Anbefales av eggi Lyd og bilde utstyr: Jaben StoreNettbutikk med spesialfelt innen øretelefoner.Frakt: Gratis på en del varerAnbefales av Gapwick JoynetmallMye japansk hi-fi, fotoutstyr og klokker direkte fra Japan!Frakt: Fra 25 USDAnbefales av ArcticOC B&H Photo VideoAmerikansk butikk med enormt utvalg av foto/video og annet elektronisk utstyr til rimelige priser!Frakt fra ca 25 USD og oppoverBetaling: MasterCard, Visa, American Express og DiscoverAnbefalt av Arctic RC produkter RC711Nettbutik i Hong kong som selger RC helikoptere og tilbehør.Frakt: fra ca 4 USD og oppoverAnbefales av Theo343 NitrotekEngelsk nettbutikk med alt av fjernstyrte modeller. (Dansk side)Frakt: VarierendeAnbefales av alee RcmartGrei butikk for de som er interesert i radioutstyr.Frakt: fra 3 til over 100 USD$ avhengig av størelse og vekt på pakken.Anbefalt av Ozelot MorfarsDansk butikk som selger fjernstyrte biler og mange andre typer leker.Fraktkostnader til norge er kr 150..Anbefales på det varmeste av jalejale Elektronikk: FuturlecBillig og grei butikk med mye elektronikkFrakt: 4-14 USD$Anbefales på det varmeste av Howard_ Fyndbørsen Svensk butikk med stort utvalg i hjemmeelekrtronikk..Frakt: Fra 400 Kr !!Anbefalt av jalejale TECHNIKdirektTysk firma som selger det meste av elektriske produkter..Frakt: Fra 22 euroAnbefalt av jalejale Kosmetikk: Feelunique Engelsk nettbutikk som selger kosmetikkprodukterFrakt: Gratis!Anbefaes av ^fmj StrawberrynetNettbutikk i Hong Kong som selger mye variert parafyme og kosmetikkprodukter.Frakt: 0-10Eur"If you are charged customs then please collect the package, pay any fees due and then e-mail, fax or post your receipt to us and we will reimburse you."Anbefales av EvleosLookmantastic og LookfantasticKosmetikk for menn og kvinner. Ligger i EnglandFrakt: VarierendeAnbefales av EvleosBilligvoksDansk nettsted for hårstyling's produkterFrakt: fra 99 DKKAnbefales av runeheldDealExtremeAmerikansk/kinesisk nettbutikk med mye "gadget", pc utstyr++Frakt: GratisAnbefales av Simen1 Bøker: The Book Depository Stor bokhandelFrakt: Gratis!Anbefalt av etcreature AkvariatSamlested for bokselgere (nye og brukte) i hele Skandinavia. (også Norske)Frakt varierer og de tar forhåndsbetalingAnbefales av PerBAbeBooksSamleside for salg av nye og brukte bøker fra hele verden.Frakt er varierende og de har forskjellige betalingsformer.Anbefales av PerB PlayGrei butikk med frakt inkludert i prisen!Utvalg: Filmer, bøker, gadgets ++OBS! sender ikke Gadgets til Norge...Frakt: Gratis! (inkl. i prisen)Anbefalt av awesom-o Tøy: Dress for lessTysk butikk med mye merketøyFrakt: 99kr (0kr hvis du handler for over 2000krAnbefales av Evleos EMP Merchandising Tysk butikk med stilige band t-sjorter, gensere osvFrakt 19,95 EURO (husk at toll på 10,7% på klær kan tilkomme)Betaling: Visa og MastercardAnbefalt av Spashley_c Gadget: (Artige ting du ikke har brukt for ) Toys brandoStor Gadgetsbutikk med mye artige ting!Frakt: 3 USDAnbefales av PROuser ThinkGeekStor Gadget shop. Har det meste du ikke trenger Frakt: VarierendeAnbefales av Sirslask DealExtremeAmerikansk/kinesisk nettbutikk med mye "gadget", pc utstyr++Frakt: GratisAnbefales av Simen1 MeritlineLigner Dealextreme, men større utvalg!Kjører daglige supertilbud! Følg med..Frakt: Variert. Sjekk ved utsjekking..Anbefales av DeTomaso FocalpriceNettbutikk som minner om DealextremeFrakt: GratisAnbefales av simentp Snop: LooneyStuff Amerikansk butikk med mye godteri og snop.Frakt fra ca 9,5 USDBetaling: MasterCard, Visa, American Express og DiscoverAnbefalt av Kurume Diverse: Anything left handedBritisk butikk med utstyr for alle som er venstrehendte! Ganske unikt!Frakt: 3,5£, men gratis ved handel over 30£Betaling: De fleste kort og betalingsløsningerAnbefales av yvonne2 Cabela'sFriluft og jaktutstyrFrakt: VarierendeAnbefalt av dr_love Amazon usaAmazon UKSelger "alt mulig" Amazon usa kan være rimeligere på enkelte ting, men UK kan være raskere og rimeligere i frakt.Frakt: VarierendeAnbefales på det varmeste av Pertm Ebay Selger "alt mulig". Må ha paypal konto for å handle der.Frakt: varierendeAnbefales av ZoneBlade FindeasyEn oversikt over norske og skandinaviske nettbutikker..Anbefalt av KurumeEnklere handel fra USA!!Du kan registrere deg her.. og sende varene innad i usa til et transportbyrå som vil frakte og fortolle varene dine for en rimelig penge rett hjem! Enten med flytransport eller skipstransport for større varer..Amerikansk Prisguide: PricegrabberLitt om Varekjøp fra utlandet:Varene blir som regel sendt med posten eller et transportbyrå. Varer som koster under 350 Nkr inkl frakt blir det ikke ekstra gebyrer eller moms på. Nye priser på fortolling fra 1.01.2015. Alle priser er inklusive merverdiavgift. Kr 140,- Forenklet fortolling (vareverdi inkludert frakt og forsikring NOK 350,- inntil NOK 1000,- *) Kr 288,- Ordinær fortolling (Sendinger med vareverdi fra og med NOK 1000,- med restriksjoner og/eller særavgifter (for eksempel tobakksvarer og alkoholholdige drikkevarer) må fortolles og rapporteres til Tollvesenet) Kr 140,- Ekspedisjon (tollagerhåndtering ved egenfortolling)** Kr 164,- Innhenting av fortollingsdokumentasjon (ved utilstrekkelig dokumentasjon iht. gjeldende tollregler) Kr 500,- Tollrefusjon (kostnadsfritt ved egen søknad direkte til Tollvesenet) Post dine forslag og... så samler jeg de her! Endret 11. juni 2015 av PROuser 1 Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Play Frakt inkludert i pris, dritbra utvalg av dvd, cd'er og bøker Endret 13. juni 2006 av awesom-o Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mitt bidrag:RCMart.com Butikk for den som er interessert i radioutstyr. Denne sender ikke som gratis frakt, men pakken blir automatisk sendt som "gift" og "US20$" slik at du sparer en del der. Denne henger kanskje på kankten av hva som burde nevner i denne tråden, men det får andre vurdere. Kanskje en idè at trådstarter samler alle de gode tipsene øverst slik at tråden blir mye lettere å lese ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Fyndbørsen stereo og slikt i sverige. sender til norge. testet ut med vare til 6000,- (4000 under pris i norge). hentet i sverige. kan anbefales. tar visa Teknik Direkt hvitevarer, brunvarer osv. kan velge norsk valutta i butikken. ikke prøvd. tysk. tar visa Morfars radiostyrte biler (m/ deler), lekebiler, leker generelt. dansk. kan anbefales. tar visa. IndoAudio Bilstereo-sjappe. Er en EBay-store, altså med karakterbok. Kanskje litt eldre produkter. Ikke prøvd, men mange på bilforumet er visst fornøyde. Amerikansk. tar PayPal, visa Endret 13. juni 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Futurlec.com ,meget rimelig på elektronikk. Frakt rundt 30-40 kroner. Tar ca 1 til 2 uker,meget seriøse. Bestilt ca 10 ganger derifra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 cellphoneshop og fifthunit som nevnes i tråden om Ledshoppe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Lasermods.com, mye billig stylingutstyr til din PC, kan custom utskjære vinduer, griller, osv. i plexi. Billig og rask frakt. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har sett noen utenlandske sider som feks har ide>cf adaptere og slikt til en billig penge?? Uansett et genialt tiltak med en slik tråd som dette Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har sett noen utenlandske sider som feks har ide>cf adaptere og slikt til en billig penge??6306956[/snapback] Noe alà dette ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har sett noen utenlandske sider som feks har ide>cf adaptere og slikt til en billig penge??6306956[/snapback] Noe alà dette ? 6307760[/snapback] Nei det var noe slikt som dette jeg tenkte på. Men 250,- er en helt hinsides pris for et slikt adapter. Vedder på at de koster 2,- å lage. Så derfor hadde det vært genialt hvis det gikk an å bestille fra en butikk i feks kina eller usa for en billig penge. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Noen som har sett noen utenlandske sider som feks har ide>cf adaptere og slikt til en billig penge??6306956[/snapback] Noe alà dette ? 6307760[/snapback] Nei det var noe slikt som dette jeg tenkte på. Men 250,- er en helt hinsides pris for et slikt adapter. Vedder på at de koster 2,- å lage. Så derfor hadde det vært genialt hvis det gikk an å bestille fra en butikk i feks kina eller usa for en billig penge. 6307876[/snapback] amentino har den til 218.. Endret 16. juni 2006 av PROuser Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Men 250,- er en helt hinsides pris for et slikt adapter. Vedder på at de koster 2,- å lage. Så derfor hadde det vært genialt hvis det gikk an å bestille fra en butikk i feks kina eller usa for en billig penge. 6307876[/snapback] amentino har den til 218.. 6320318[/snapback] Jeg tenkte mer på sånn i prisleie 10-50,- Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Men 250,- er en helt hinsides pris for et slikt adapter. Vedder på at de koster 2,- å lage. Så derfor hadde det vært genialt hvis det gikk an å bestille fra en butikk i feks kina eller usa for en billig penge. 6307876[/snapback] amentino har den til 218.. 6320318[/snapback] Jeg tenkte mer på sånn i prisleie 10-50,- 6322802[/snapback] Sjekk her! 3.25 USD!! Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 dvdpacific.com Selger: DVDer Rimelig porto, glimrende service, bra utvalg PS. billigste fraktalternativ vil ta ca 3 uker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sjekk her! 3.25 USD!!6323800[/snapback] Oi! 20 kroner per stykk inkludert frakt. Det er jo knallbillig! Jeg er egentlig veldig skeptisk ovenfor PayPal men nå frister det virkelig å opprette en konto der bare for å få kjøpt 4 stk av den. IDE raidkontrollere er jo billige saker nå for tiden så det trenger jo ikke bli veldig dyrt. Likevel tror jeg det er mulig å få tak i ennå billigere. De koster neppe mer enn 5 kroner å produsere. Ellers så hadde det vært ennå bedre om det hadde vært SATA. (PATA er jo på full vei ut så det er ikke sikkert man får brukt den på fremtidige PCer) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Flott tråd! Det jeg savner mest av butikk "specs" er om de sender som gave og hvor mye frakten koster til Norge. Hadde vært supert hvis disse to faktorene hadde vært tilstede på enhver butikk i lista. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg er egentlig veldig skeptisk ovenfor PayPal men nå frister det virkelig å opprette en konto der bare for å få kjøpt 4 stk av den. 6324328[/snapback] Har brukt Paypal før og har ikke hatt noen problemer med det. En ting du bør gjøre, e å opprette Mastercard som du kun benytter deg av ved kjøp på internett. Du betaler ikke før du får varen og dem dekker svindel. Ikke benytt lønnskonto pga svindlere kan trekke småsummer som du ikke merker, over lang tid. Ordinær bankkort dekker heller ikke kortsvindel på nett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg bestillte akkurat nå 4 stk PATA-CF adaptere og fikk trukket 13$ (ca 80kr) fra kontoen min via paypal. Like etterpå fikk jeg beskjed om at fifthunit ikke leverer til min adresse (selv om de har Norge i listen over mottagerland), ordren var kansellert og beløpet ble overført tilbake til kontoen min. Er det noe jeg gjør galt? Står det noen plass på siden at gratis frakt ikke inkluderer Norge? Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg bestillte akkurat nå 4 stk PATA-CF adaptere og fikk trukket 13$ (ca 80kr) fra kontoen min via paypal. Like etterpå fikk jeg beskjed om at fifthunit ikke leverer til min adresse (selv om de har Norge i listen over mottagerland), ordren var kansellert og beløpet ble overført tilbake til kontoen min. Er det noe jeg gjør galt? Står det noen plass på siden at gratis frakt ikke inkluderer Norge? Hvorfor skjer dette? 6324632[/snapback] Dette står under bestillingen.. Oppfyller du dette? - For your security, we only ship to PayPal confirmed addresses . Les om dette her Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg tenkte mer på sånn i prisleie 10-50,- 6322802[/snapback] Sjekk her! 3.25 USD!! 6323800[/snapback] Det var jo sinnsykt billig. Nå begynner det å ligne noe Endret 17. juni 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå