Ole117 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker BitTorrent klienten Yet ABC, men nedlasting går sakte, og mange torrent filer begynner aldri å laste ned... Teksten er for det meste gul eller grå. Gul betyr "No incoming connections" Grå betyr "Cant contact server" noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har du åpnet en port i routeren din til bittorrent? Hvis ikke kan Portforward hjelpe deg med hvordan du skal gå frem for å gjøre det. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har fulgt den guiden men fortsatt så får jeg ikke grønne smil :S Har satt opp port 60030 både i Azerus og i brannmuren og i routeren, hva kan jeg gjøre da? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er 60030 en tilfeldig valgt port eller er det standardporten til Azureus? Får du lastet ned med gode hastigheter? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Laster ned med optill 2-300kbs men de er fortsatt gule Ja tilfeldigvalgt port Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vel, da har jeg ingen umiddelbar løsning. Men er det så farlig om ansiktet er gult eller grønt når nedlastingene går så det suser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå