Gå til innhold

Jeg logger ut hele tiden

Anbefalte innlegg

Titter jeg rundt i "Mine innlegg" og svarer på ting der fungerer det helt bra. Trykker jeg på en forumkategori derimot, da logger jeg ut. Det har fungert helt fint helt til idag. Skjedde først når jeg leste en artikkel på hardware, trykket på delta i diskusjonen (fremdeles innlogget), deretter trykket jeg på "svar" for å sitere en post. Da ble jeg med en gang logget ut.

Må altså logge inn for hvert eneste innlegg jeg skal skrive i forskjellige forumkategorier nå. Bla seg frem til tråden jeg vil svare på som gjest, trykke på svarknappen, få opp feilmelding om at jeg ikke er innlogget og så logge inn.

Noen andre med tilsvarende problemer?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yep, er samme problem. Slettet alle cookies for diskusjon og tømte mellomlagre i FireFox uten at det hjalp. Kom på å prøve andre nettlesere og, samme problem med IE og Opera. Disse bruker jeg forøvrig aldri, logget inn på forumet for første gang på mange måneder i IE idag.

Av andre programmer kjører jeg Zone Alarm til brannmur og AVG til antivirus.

Lenke til kommentar

Fant løsningen. Selvom cookie control i ZoneAlarm stod på medium og skulle tillate endel var det denne som ødela. Merkelig nok, jeg prøvde å skru av firewallen og antivirus for å se om det var en av de som var skyld i problemet. Det hjalp ikke no da...

Uansett: Har andre problemet, skru av cookie control i ZoneAlarm.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...