PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Kommentarer til Mitt serversk®ap (FERDIG) Endret 10. juni 2006 av gothtec Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Så GENIALT, dersom "serverparken" min vokser noe mer så skal jeg gjøre det samme Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hehehe Keep up the awesome job Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hehe, orginalt må jeg si! Now, who's that girl!? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Reduserte størrelsen på bildene. Det tok alt for lang tid å laste dem ned på en treg linje. Større bilder av slik serveren står i dag finnes på min hjemmeside (se signatur). Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Now, who's that girl!? 6284143[/snapback] That'd be my girlfriend Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 nå synes jeg du kunne gjort noe mer ut av det enn og hive alt inn i et skap og teipe det fast. såklart det er en morsom liten mod men jeg synes den ikke virker seriøs nok til og burde bli postet Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 jeg synes den ikke virker seriøs nok til og burde bli postet 6286003[/snapback] mer enn seriøst nok for meg. folk både spiller og har hjemmesidene sine på disse serverene. hensikten var at det skulle være stillegående, beskjedent fra utsiden og ellers praktisk. det ble det. det er forøvrig spennende å jobbe med maskiner som må være i gang under arbeidet Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 nja vi har forskjellige meninger. men jeg synes du kunne hvertfall gjort noe med kabelrotet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe, første tanken min: fjøsmekk! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rydd i kablene. Ikea har noen kabelordnere, de funker fett. Bruk en til hver server, og så burde du ha en sånn 'strømpadde' til hver server. Da blir det ihvertfall _litt_ ryddigere. Åssen er det med støynivå 'utenifra'? Bråker det mye? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Rydd i kablene. Ikea har noen kabelordnere, de funker fett. Bruk en til hver server, og så burde du ha en sånn 'strømpadde' til hver server. Da blir det ihvertfall _litt_ ryddigere. Åssen er det med støynivå 'utenifra'? Bråker det mye? 6325723[/snapback] Kablene henger så løst og fritt som mulig, slik at jeg enkelt kan flytte dem slik jeg vil når jeg skal komme til for å endre noe. Lydnivået er strålende. Hører den ikke fra et par meters avstand. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vurdert et termometer der inne? Eller, et som henger på utsiden, men med en sensor på innsiden i tillegg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg syns dette var tøft jeg Morsomt når det ser ut som en dass men fortsatt funker som et gull Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synes også dette var tøft.. Har hatt lyst til å lage noe sånt jeg også, men så har jeg egentlig ikke bruk for noen servere.. Hadde en for lenge siden, men der var det bare Quake 3 Botmatch med noen sjuke bot's som spilte og en eller annen annen kar som var uheldig nok til å joine... Men et termometer haddde sikkert gjort seg inni der.. Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det var tøft men hva med å innstalere sprinkel annlegg ? du har jo ikke brukt for brann alarm hvis ikke du er hjemme Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Veldig stilig Hva med å skjære ut en stor rute i døren å ha på Plexi? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hva har du inni den rømme boksen Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hva har du inni den rømme boksen 6736241[/snapback] hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå