Gå til innhold

har rota meg bort...


Anbefalte innlegg

ok, det begynte med att jeg starta en Hunter som jeg nå ha spilt i en drøy uke på.

 

Har en pala (human) fra før og skulle derfor reise til stormwind og ironforge og til senitel hill for å senere delta i deadmines. Reiste fra Auberdine til Menethil Harbor. Full fart til ironforge og til sw med tog men så kommer jeg på, faen, Glemte å lære fligthpath til menethil harbor.

 

Nå var jeg fanga i ironforge, for trikset å komme seg til ironforge kan ikke reverseres

 

Bestemte meg derfor å gå ned til booty bay, skulle jeg aldri ha gjort, tok meg litt over en time å komme meg dit for dæretter å dra til Ratchet med båt.

 

I ratchet blir jeg slaya hver gang jeg rezzer og lurer på om noen kan hjelpe meg tilbake til Auberdine.

 

Er lvl 15 og ikke så veldig rik men kan gi 50s (vet det ikke er mye) til den som hjelper meg "hjem" igjenn

 

(og kanskje ett nytt guildmedlem om ønskelig, hater den guilden jeg er i nå...)

 

Mvh storken alias Ozelot i wow.

 

Spiller på Sylvanas

Endret av storken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig. Var en koselig historie. Minnet meg om noe lignende jeg gjorde den gangen jeg var ny. Kos deg med spillet =)

6283918[/snapback]

 

koser meg allerede :love:

 

Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting?

6283978[/snapback]

Er greit å needed om du faktisk trenger itemet. Men om du needer om du ikke trenger det blir du selvfølgelig kritisert. Hvilket/hvilke items forresten?

Lenke til kommentar
Bare hyggelig. Var en koselig historie. Minnet meg om noe lignende jeg gjorde den gangen jeg var ny. Kos deg med spillet =)

6283918[/snapback]

 

koser meg allerede :love:

 

Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting?

6283978[/snapback]

Er greit å needed om du faktisk trenger itemet. Men om du needer om du ikke trenger det blir du selvfølgelig kritisert. Hvilket/hvilke items forresten?

6284198[/snapback]

 

Tok en dagger og fikk kjeft fra en rogue om att det var hans og att jeg ikke trengte den, han truet meg tilogmed med å sett meg på ninja lista på wowforumet...

 

samme når jeg tok en Bue...

 

Normalt eller kommer jeg til å støte på dette senere også?

 

Jeg trenger jo delene så jeg forstår ikke hvorfor de kaller meg ninja osv.

 

En ninja slik jeg har oppfattet det er en person som trykker need selv om han ikke kan bruke trenger itemet for etterpå og selge eller bruke det på en annen char. har jeg rett?

Lenke til kommentar
Bare hyggelig. Var en koselig historie. Minnet meg om noe lignende jeg gjorde den gangen jeg var ny. Kos deg med spillet =)

6283918[/snapback]

 

koser meg allerede :love:

 

Men er det bare jeg som bli veldig kritisert hvis jeg trykker need på en ting?

6283978[/snapback]

Er greit å needed om du faktisk trenger itemet. Men om du needer om du ikke trenger det blir du selvfølgelig kritisert. Hvilket/hvilke items forresten?

6284198[/snapback]

 

Tok en dagger og fikk kjeft fra en rogue om att det var hans og att jeg ikke trengte den, han truet meg tilogmed med å sett meg på ninja lista på wowforumet...

 

samme når jeg tok en Bue...

 

Normalt eller kommer jeg til å støte på dette senere også?

 

Jeg trenger jo delene så jeg forstår ikke hvorfor de kaller meg ninja osv.

 

En ninja slik jeg har oppfattet det er en person som trykker need selv om han ikke kan bruke trenger itemet for etterpå og selge eller bruke det på en annen char. har jeg rett?

6284498[/snapback]

Hehe, jepp, du har rett. Kan skjønne rogues blir litt irriterte når huntere needer på daggere foran dem, men hunters trenger også agility/stamina, så det er ikke noen vits i å begynne å hyle ninja.

 

Men om det derimot var en dagger med stats som var ubrukelig for deg, da kan jeg skjønne at roguen ble irritert :)

Lenke til kommentar
Hvorfor rolle need på items du ikke kan bruke? :) Forstod at du spilte paladin, paladins kan ikke bruke bow/crossbow/gun/dagger/wand

6284570[/snapback]

 

 

nei nei, han spiller hunter... men han har en pala fra før... han er bare ikke flink med tegnsetting... ergo det virker som denne lille bluperten ble gjort med paladinnen, men egentlig så er det med hunteren ;)

Lenke til kommentar

Må bare slutte meg til denne tråden og skryte litt av trådstarter. Bringer tilbake minner fra mine første erfaringer i Azeroth! Veldig koselig tråd må jeg si.

 

Gjør dine erfaringer Storken, det er mitt beste råd. Enig med de forrige innleggene forresten. Kjør på med agi.

Lenke til kommentar
Hvorfor rolle need på items du ikke kan bruke? :) Forstod at du spilte paladin, paladins kan ikke bruke bow/crossbow/gun/dagger/wand

6284570[/snapback]

 

 

nei nei, han spiller hunter... men han har en pala fra før... han er bare ikke flink med tegnsetting... ergo det virker som denne lille bluperten ble gjort med paladinnen, men egentlig så er det med hunteren ;)

6284745[/snapback]

 

Hehe, fikk det med meg nå. Skumleste bare gjennom starten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Uff. Var som den gangen jeg kom meg LANGT ned i Badlands før jeg ble drept av en mob, i level 12. Det var på den tiden jeg kastet HS for å spare plass >.<

6283969[/snapback]

 

:lol:

 

Ja ja, ikke verste som kan skje. Husk å spam whisper warlocks hvis du skal noen steder de. Alle elsker summon whispers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...