Delvis Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvordan går dette til? Video Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Criss Angel er ein illusjonist. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 det er helt sykt hva folk kan gjøre egentlig... har lyst å oppelve slik IRL. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg elsker serien «Mindfreak». Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tviler, så litt på de andre klippene fra han på youtube... Blir for dumt. Gå opp veggen, flyte i luften? Nei... Spør du meg så sier jeg skuespill... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Uhm. Det er tydelig at flere her ikke vet hva en illusjonist er for noe. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tviler, så litt på de andre klippene fra han på youtube... Blir for dumt. Gå opp veggen, flyte i luften? Nei... Spør du meg så sier jeg skuespill... 6281648[/snapback] Fyr på, jeg vet ikke hva det er men antar noe med illusjon. Kan vel ikke lure et kamera da, eh? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hu kjerringa har jo vært på tv, hu har ikke bein fra før.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fant ikkje noko på norsk Magic, including the arts of prestidigitation and conjuring, is the art of entertaining an audience by performing illusions that baffle and amaze, often by giving the impression that something impossible has been achieved, almost as if the performer had magic or supernatural powers. Yet, this illusion of magic is created entirely by natural means. The practitioners of this mystery art may be called magicians, conjurors, illusionists or prestidigitators. Artists in other media such as theatre, cinema, dance and the visual arts increasingly work using similar means but regard their magical techniques as of secondary importance to the goal of creating a complex cultural performance. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hu kjerringa har jo vært på tv, hu har ikke bein fra før.. 6281705[/snapback] Det var det første jeg tenkte på når jeg så den.. There vi have it. Men det er en ting jeg spekulerer på er - hvordan hun klarte å gå, hvis hun hadde ikke bein? Tror det var 2 personer som hadde på seg grønne klær. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Finnes det ikke proteser som kan erstatte hele bein? Det forklarer vel ikke hvordan hun flyttet på tærne, men det kan vel ha vært ei kort dame som bar den andre. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Uhm. Det er tydelig at flere her ikke vet hva en illusjonist er for noe. 6281651[/snapback] sier lol og deg noe? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå var det heller ikke ment til deg, men Icluz. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det var litt creepy første gang jeg så det ass.... Men skjønte det nå. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Criss Angel var jo på David Letterman for noen måneder siden. Han er en illusjonist, akkurat som Houdini og David Copperfield osv. Endret 16. juni 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Morsomt Hvorfro må kvinner alltid skrike så høyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå