ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Link til loggen kan du godt legge ut i første post. Og du har ikke lyst til å legge ut litt mer info i loggen da? Det eneste vi får vite er at du skal lage hull, lakkere og kutte i et gammelt kabinett.. No offence, men det er litt for tynt spør du meg! Endret 9. juni 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Link til loggen kan du godt legge ut i første post. Og du har ikke lyst til å legge ut litt mer info i loggen da? Det eneste vi får vite er at du skal lage hull, lakkere og kutte i et gammelt kabinett.. No offence, men det er litt for tynt spør du meg! 6277193[/snapback] [/quot det kommer mer snart. ikke helt sikker på alt enda. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 LINKThe Black Beast Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 LINKThe Black Beast 6277350[/snapback] Jeg sa i førstepost! Og det er greit at du har tenkt og finni ut av hva du skal gjøre FØR du lager loggen, det er ikkeno vits å ha en logg som du ikke poster noe i før 1 uke etter du har laget den... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kan bli bra dette, gleder meg til neste oppdatering Lykke til btw Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 kan bli bra dette, gleder meg til neste oppdatering Lykke til btw 6278770[/snapback] håper det.. oppdatering kommer senere i dag.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 burde kanskje ha maskert hele siden og ikke bare midt på. :S Jeg syns det ble stykt.. liksom helt rent vedsiden av flammene så litt lenger opp/ned så er det sån grått.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) burde kanskje ha maskert hele siden og ikke bare midt på. :S Jeg syns det ble stykt.. liksom helt rent vedsiden av flammene så litt lenger opp/ned så er det sån grått.. 6280820[/snapback] er enig men dette prosjekte gidder jeg ikke å bruke mye tid på så vet ikke om det blir så mye mer det er mer en prøve på å lakkere flammer. og det er feile farger gidder ikke å bruke penger på det kabinettet. Endret 10. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvorfor kommer flammen i sidedøra fra fronten og går vidre pakover og på toppen går flammene andre veien? :S Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hvorfor kommer flammen i sidedøra fra fronten og går vidre pakover og på toppen går flammene andre veien? :S 6282499[/snapback] hadde tenkt å lakkere bak så det så ut at den kom bakfra og lakkere foran sånn at det så ut som de to flammene på begge side døran kom forfra. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Pene flammer, men de på døra syns jeg du plasserte feil. Kom med litt mer info av det du skal gjøre Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Det er ikke så mye jeg skal gjøre med den Skal ha et eller to 120mm hull i side døra ellers er det ikke så mye mer.. Skal ha litt forskjellig motivlakkering. Endret 11. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er mye mer praktisk å ha en eller to i front og enn bake. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Men det er ikke plass bak for se om jeg kutter foran Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Brukbart det der Hva med å lakke PSUen? litt lakk kan gjøre underverker Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kabinettet var bedre i svart, synes eg. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) jeg syns kanskje det er litt uorginalt, men det kan godt hende at det bare er meg savner ellers sketchup skisser btw: ser at lakkeringa heller ikke er heeelt perfekt, men er klar over at det er jævla vanskelig Endret 4. juli 2006 av magnus90 Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 det med lakken er bare fordi jeg ikke gadd å bruke så lang tid pluss det var litte gass i boksen så det kom i rykk og napp. pluss det er et vrient kabinett å lakkere fordi alt er popnagla. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 PSUEN som står i er ikke den jeg skal ha i der skal jeg ha den dritten (q-tec) som står i den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå