Veronica Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg kunne ikke finne noen lignende tråd. Si i fra dersom det er det. Husker du din første CD? Min første CD var Emilia - Big, Big World. Det var skikkelig stort! Endret 9. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) DDE - Det går likar no Første etter jeg ble musikkinteressert: Tidenes skive. Endret 9. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Huff, vanskeleg spørsmål, men det var sikkert ein Absolute Music eit eller anna. Tar ein TLZ eg og, den første plata eg kjøpte etter eg vart musikkinteressert var nok Helloween - The Time Of The Oath Endret 9. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Det var vel McMusic eller et eller annet... men synes på en måte det ikke teller. For det første så var jeg en liten pjokk av en drittunge som maste på foreldrene mine for å få den(mao. kjøpte den ikke selv.) Second: Var strengt tatt ikke genuint oppptatt av musikk. Første platen jeg kjøpte når jeg ble skikkelig musikkfrelst var debutplaten til bandet som gjorde at jeg ble interessert i musikk: System of a Down. Denne platen er jeg forsatt veldig glad i. Endret 9. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den første CD-en jeg kjøpte selv, for egne penger var Helloween - The Best, the Rest, the Rare: Jeg husker hva som var den første CD-en som kom i hus overhodet også, etter at pappa hadde punga ut skjorta og nåla i veggen for en Philips-spiller: Traveling Wilburys - Vol. 1: Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var nok enten mc music eller absolute music som var det første jeg kjøpte og... Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg husker veldig godt min aller første cd, det var musikken til julekalender serien "The Julekalender", hørte helt sinnsykt mye på denne cd'en som er i seg selv ganske bra enda Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hahalol, det var også mitt dårligste kjøp. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Dead or Alive - Youthquake var min første CD - kjøpt i 1985 som vel var det året CD begynte å ta av hos 'hvermansen'. Endret 9. juni 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Smurfehits ftw Det er vertfall den første plata jeg kan huske Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Husker ikke min første, men husker min første når jeg ble musikkintressert Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Min første cd var vel Mc Music 1997 elns (husker ikke helt) Min første cd etter at jeg begynnte og interrisere meg innen musikk var: (Metallica - Black Album) Endret 9. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Første var Absolutt Music 18. Førest etter at jeg begynte å virkelig høre på musikken var Jethro Tull - Nightcap Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er ikke den første "etter at du ble musikkinteressert" og oppdaga kred trådstarter er ute etter. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kara fra sahara ^^ Den rocker.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kara fra sahara ^^ Den rocker.. 6274789[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Seriøst. Hvor gammel jeg var, aner jeg ikke, men det var da den kom ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Mener å ha sett reklame for den i et donald for lenge sida. Var vel i 96-98-perioden. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kjøpte 2 cd'er samtidig som jeg kjøpte CD-spiller (ja, jeg er gammel nok til å ha begynt min musikalske utdanning med kassettspiller) Michael Jackson's "BAD" Bryan Adams "Waking up the neighbours" Jeg har forandret musikksmak mange ganger siden da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå