Aalton Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 (endret) Savner du et produkt eller noe annet i prisguiden? Da kan du poste det i denne tråden. Om det er tips til en ny vaskemaskin, mobiltelefon, eller om det er snakk om en diskettstasjon eller kanskje et skjermkort av noe slag som mangler, ja da poster du det rett og slett bare her. Kanskje du har tips til hva vi kan gjøre bedre? Da kan du poste det i en egen tråd. Kort fortalt: savner du noe i prisguiden, samme hva det måtte være, så poster dere til oss her Det er også mulig å sende en e-post til [email protected] hvis det ikke skjer noe ved å poste her. Takk for hjelpen! Mvh, Prisguide.no Endret 16. november 2008 av Dotten 1 Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja! Ting som selges på de spesialiserte webshopene. - Vifter (alle slags) - CPU-kjølere Jeg synes utvalget av disse begynner å bli godt nok til å få være med i prisguiden (i motsetning til skjermkortkjølere). Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Musematter, som fUnc og Icemat. Lenke til kommentar
egils Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det hadde vært fint om dere kunne få media søkefunksjonen til å bli bedre. Den har aldri virket, har alltid funnet billigere plater selv manuelt. Men det er jo veldig tungvint. Kanskje dere kunne ha et prisbarometer til spesielt billige deler slik at folk som kom over et kupp kunne fortelle alle om det. Lenke til kommentar
Soak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 kankje litt mere detaljer på visse ting Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sapphire Radeon 9600Pro AIW Ellers er det bare å få med så mange produkter som mulig. Jeg bruker priskalkulatoren kjempemye(veldig bra), men av og til så mangler det varer som jeg ikke får lagt til. Spesielt noen skjermkort, skjermer og cd-rommer/dvd. Bra jobba! Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Et eget PSU-søk. Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Dere kunne hatt med litt mere høyttalere. For det er så å si bare surround anlegg i fra Creative, Logitech etc! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Dere kunne hatt med litt mere høyttalere. For det er så å si bare surround anlegg i fra Creative, Logitech etc! jess... enig... Det er f.eks. ingen 7.1 anlegg i prisguiden.. Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei, takk for fine tilbakemeldinger! Vi skal forsøke å følge de opp som best vi kan. Dersom noen av dere ønsker å hjelpe oss med å legge inn produkter blir vi kjempeglade! Vi er idag en gjeng på 8-10 personer som legger inn produkter i prisguiden, innenfor mange ulike kategorier. Likevel har vi mye å bli enda bedre på. Send en mail til [email protected] hvis du har lyst til å hjelpe til. Om ytterligere 10 medarbeidere hadde hjulpet oss med å legge inn nye produkter et par timer i uka ville vi svært raskt kunne tilby en enda bedre tjeneste til tusener av brukere! Mvh, Amund Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva gjør man da? oppdaterer prisene og sånt? Har lurt litt på hvordan dere setter prisene der, noen ganger så kommer jeg over et kupp til 900,- så går jeg på webshopen og finner ut at det koster 2000,- Bare litt rart. Kunne godt tenkt meg å være med der jeg *grin* Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva gjør man da? oppdaterer prisene og sånt? Har lurt litt på hvordan dere setter prisene der, noen ganger så kommer jeg over et kupp til 900,- så går jeg på webshopen og finner ut at det koster 2000,- Alt som har med håndtering av priser skjer automatisk. Det betyr at vi kun legger inn informasjon om produktene. Vi legger inn produktnavn, bilder, spesifikasjoner og linker til relevante nyheter og tester. Det betyr at når et produkt først er lagt inn med skikkelig informasjon trenger det lite oppfølging. De mest populære produktinformasjonene leses opptil 18.000 ganger per måned! For at prisguiden skal hente inn prisene automatisk legger vi også inn noen søkekriterier som den kan bruke til å hente ut korrekt pris. (De gangene du opplever feil i prisguiden er det søkekriteriene våre som ikke er 100% oppdatert, og da anbefaler vi at du benytter "Meld i fra om feil"-linken nederst på hver side i prisguiden) I tillegg til å legge inn informasjon korrekturleser vi også lesererfaringer, og diskuterer hvordan vi kan gjøre prisguiden enda bedre. De som har lyst til å hjelpe oss kan sende en mail til [email protected], med fullt navn, epost, og telefonnummer. Har du spesielt interesse for enkelte varekategorier kan du selvsagt få lov å jobbe med disse. Ser frem til å høre fra alle som er interesserte! Mvh, Amund Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 CPU kjølere hadde vært fint å ha i lista. Da blir liksom oppsettet mitt mer komplett. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bærbare pc-er, her varierer prisene mye, så det å kunne benytte seg av ett sted for å finne en god pris, ville vært banker's!! Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bærbare pc-er, her varierer prisene mye, så det å kunne benytte seg av ett sted for å finne en god pris, ville vært banker's!! Barbara.no jobber med saken, men det er mye arbeid. Dessuten er det vanskelig å få til en skikkelig god sammenligning på bærbare maskiner fordi de finnes i så utrolig mange varianter (med ulike konfigruasjoner). Mvh, Amund Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kabling : skjerm, USB, etc... Egen kategori Lenke til kommentar
shahin Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Western Digital Raptor WD740GD Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jeg vil bare si at det er 6 mnd siden dere opptaterte hovedkort anbefalingen. Siden HK er en av eller kanskje den viktigste delen i en i systemet kunne det vært greit å vite hva som var bra på markedet. Og når det gjelder selve tesingen av HK må jeg desvere si at der har i det siste vært en stor overvekt av p4 kort. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmm tenkte jeg skulle kjøpe meg en s-ata disk vel da jeg velgte harddisk så var ikke grensesnittet s-ata tilgjengelig... klart man finner andre måter å finne priser over s-ata disker men det er makkete. dere burde kanskje lagt til dette valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg