Newt32 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hallo Her kan du vise folket din(e) animert(e) avatar(er), hvis du hadde fått lov å bruke animert avatar. Avataren kan maks være 80 x 80 pixler, og må være under 6 KB. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den var dritkul, oivind_dahle Synd det ikke er lov med animerte avatarer. Synes det skulle vært lov hvis den var maks 80 x 80 og under 6 KB. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tiden er absolutt moden for animerte avatarer Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eller øke størrelsen på avatarene, 6kb er ikke nok. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror det er best slik som det er nå.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er ikke for animerte avatarer, men synes de kunne økt den nåværende grensen på 6kB. Da kunne man virkelig benyttet seg av mulighetene i PNG-24. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Animerte avatarer er slitsomt for hjernen. Tenk hvis hver og en av medlemmene hadde en animert avatar; Det ville vært et mareritt å bla nedover en tråd... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 har berre eit argument Er det for avatarvisning me poster innlegg eller for innholdet i posten? Viss svar 1 så er tida inne for litt meir enn berre animerte avatarer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Animerte avatarer er slitsomt for hjernen. Tenk hvis hver og en av medlemmene hadde en animert avatar; Det ville vært et mareritt å bla nedover en tråd... 6267770[/snapback] Enig, er derfor jeg liker statiske avatarer og forbud mot grafiske signaturer. So sue me. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde brukt en nedskalert versjon av denne: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde vel blitt noe sånt, men hadde kanskje blitt litt vanskelig å konstentrere seg om innleggene... Er best sånn som vi har det i dag. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde vel blitt noe sånt, men hadde kanskje blitt litt vanskelig å konstentrere seg om innleggene... Er best sånn som vi har det i dag. 6267876[/snapback] :!: Liker det best som vi har det idag. (respect for dvd-samlingen til manx). Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tror animerte avatars / signatur kommer til å bli et hællvette! er til tider innom PSforums hvor de gjerne har 2 til 3 bilder i signaturen (mange har så klart animasjoner i seg) + animert avatar. det ufattelig ubehagelig å lese på slike forums Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 har berre eit argument Er det for avatarvisning me poster innlegg eller for innholdet i posten? Viss svar 1 så er tida inne for litt meir enn berre animerte avatarer 6267778[/snapback] Godt sagt. For noen år siden ville jeg ikke vært enig, da var jeg av typen som helst ville ha store animerte avatarer og signaturer med svære bilder i. Har forandret oppfatning siden den gang. Animerte avatarer blir bare slitsomt i lengden, og når det gjelder bilder i signatur så blir egentlig det samme greia også, blir teit når bildet tar større plass enn teksten du skriver. Da har fokuset blitt flyttet til feil sted. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har ikke giddet å fikse størrelse på den, men denne eier! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg syns bare det er morsomt å se hvordan animerte avatarer folk ville brukt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Syns allerede det er noen slitsomme signaturer ute å går, så å legge til animerte avatarer blir bare helt feil for min del. La oss ha det som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå