Arsenal_RULES Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei gutter -og jenter? Jeg er ganske fasinert over photoshops muligheter, spesielt når det gjelde dette å manipulere biler. Så om du tar utfordringen styler du en bil og poster før og etter bilde Håper det blir noen som tar utfordringen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) ja, da starter jeg. Dette bildet er egentlig ikke noe nytt, har postet det før på forumet, men reposter det her i denne tråden. edit: nettet klikket, så det kom to av samme, men fikset det nå. Endret 8. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Har bare lakkert den litt Original: Lakkert osv.: Endret 8. juni 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hva er gjort der? Bare senket den, eller har du gjort noe annet også? Her er en liten mod av en Lincoln Navigator jeg gjorde for en god stund tilbake.. Original: Mod: Ser et par feil her og der nå, men jeg gidder ikke rette på det lenger, får heller begynne med en ny en hvis jeg skal gjøre det... Endret 8. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvordan skiftet du rims, før fortsatt ikke til jeg. ser ikke ut som det passe når jeg lager de. hvordan teknikk bruker du? (tready) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som tar utfordringen å style vår mazda 323? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som tar utfordringen å style vår mazda 323? 6269087[/snapback] Hvis du poster et ok bilde så (helst sett fra siden) Men får ikke gjort noe før enn etter kl 13.00 i morgen da (eksamen ) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som tar utfordringen å style vår mazda 323? 6269087[/snapback] Hvis du poster et ok bilde så (helst sett fra siden) Men får ikke gjort noe før enn etter kl 13.00 i morgen da (eksamen ) 6269837[/snapback] Da poster jeg det i morgen kveld. Lykke til! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Takker for det, håper det går bra Er ikke så skilla da på sånn her, eneste jeg har gjort omtrent er det jeg har posta lenger opp Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Evolution: Jeg fant noen felger på internet og brukte free transform i photoshop (trykk CTRL+T) til å tilpasse de slik jeg ville ha de. Du kan også benytte perspective tool. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 takk for svar. var det jeg også prøvde på. men må vel jobbe hardere med det neste gang men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 uff, hater at jeg ikke kan det med bilstyling... Noen som vet om ei side som gir detaljert beskrivelse av hvordan man går fram eller navnet på ei bok eller no sånt?? Hadde satt utrolig pris på det. Har ingen til å lære meg det her Tar noen en utfordring på alfa romeo 156 eller 147? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 WOW! takker... det der kan ta tid det gitt ihvertfall ikke noe å lese rett før eksamen får vente til neste uke Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Første gangen jeg prøver på og style bil håper på tilbake meldinger Vet neonet er utroligt stygt! Endret 9. juni 2006 av snaxxor Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bra snaxxor, veldig bra til å være første gangen.. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hehe, når jeg prøvde første gangen oppfaget jeg pluttselig at jeg hadde sletten fram spoileren får prøve å finne en ny i mårra Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Legger alle inn i spoilers, siden noen er bredere enn designet tillater. Kadett: Corvette: Chevy SS: BMW M3 CSL: Motsattprosjekt, gjøre en styla til til stock. Toyota Supra: Endret 10. juni 2006 av mr_lf Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 De stylingene der er de beste jeg har sett hittils. Though de-styinga ikke ser så bra ut. Blir sikker bedre når du blir ferdig med den . Jeg skal sette meg ned nå og style en bil. slenger den opp når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå