Cuneax Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Nyttige tråder i filmforumet Det er viktig å søke før man oppretter en tråd. I tillegg til å se gjennom denne tråden, benytt dere av denne søkemotoren. Skriv inn deres søkeord etter site:diskusjon.no, så får dere forhåpentligvis fram flere tråder som handler om samme emne dere hadde tenkt til å opprette en tråd om. Fortsett heller diskusjonen i tråden om samme emne, men det er også lov til å bruke skjønn når det gjelder dette. Benytt dere også av kommandoen ctrl+f og søkeord i denne tråden. Hjelpsomme tråder Blu-Ray Disc - tilbudstråd! Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd DVD-er på tilbud Guide for kjøp av filmer på nett HD-DVD-er på salg Hva heter filmen? Filmnyheter! Liste over filmnettsteder Anbefaling Anbefalingstråden Action Dokumentar Komedie Krig Skrekk Slasher Thriller Western Dystopiske filmer Film med beste bruken av musikk som ikke er musikal Katastrofefilm Post-apokalyptiske filmer Seriemordere Community Filmklubben BD-bytting pr post DVD-bytting pr post "Gi bort en DVD-film"-tråden v2. Hva var den siste DVD-filmen du kjøpte? Hva var den siste Blu-ray/HD DVD-filmen du kjøpte? Flickchart icheckmovies IMDb Vote history NanoCrowd Problem med twofifty.org? Erstatninger har kommet Bilde av din filmsamling Dine peneste DVD-filmer Hvor mange blu-ray-filmer har du? Hvor mange DVD-filmer har du? Diskusjon.no kårer: De beste fra 90-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra 80-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra 70-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra 60-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra 50-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra 40-tallet Diskusjon.no kårer: De beste fra før 40-tallet Diskusjon.no kårer: Tidenes beste animasjonsfilmer Diskusjon.no kårer: Tidenes beste komedier Tråden for samling av regissørvotes Brukernes bidrag HD-DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden Dugnad: Filmer med norske undertekster hos Play.com Filmvitenskap - informasjon og diskusjon Tråden for kommende filmer Tråden for utgivelser fra Criterion, Artificial Eye, Festival Series osv HD-reviews av nordiske filmer Mini-anmeldelse av den siste filmen du så Din favorittfilm - kom med en omtale! Kritisk diskusjon og anmeldelse av film Mikroanmeld filmen over deg 5 Filmer du må se før du dør The Defining Moments Dine touching moments i filmer Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge Filmer med beste soundtracks Filmer med god kritikk på TV Filmer med gode åpningsscener Filmer som kritiserer kristendommen Hva er din favorittscene? Hvem er dine favorittskuespillere? Hvilken film har rørt deg mest følelsesmessig? Oppfølgere som er jevngode med eller bedre enn originalen Vis ditt sanne jeg - Post dine sjangerrelaterte favoritter! Cover/plakater som det oser kvalitet av De beste filmsitatene DVD-leie på nett. Hvem er best? Dårligste DVD-cover Holder du orden på filmene dine? Hva ser du dine filmer på? Håpløse anmeldelser fra Norges største aviser Limited Edition DVD-er! Stillbildetråden - post stillbilder fra film! Tidenes heftigste DVD-bokser Tråden for avdøde filmpersonligheter Tråden for vi som liker sære og gode DVD-omslag Underholdning Beskriv en film! Bildequiz - Gjett filmen! Bildequiz - Gjett skuespilleren! Er du filmnerd? Ikke google eller IMDb! Filmplakater lages etter DITT ønske Filmsmakstafetten: Gratis iskrem Finn 50 filmer Forkortelsesleken - hva snakker vi om? Har du noen merkelige oversettelser? Hvilken film? Tegnet Klarer DU å finne de 50 filmene?! Sitatleken Utfordring! 300 filmer, 300 screencaps (MS Excel) Generell diskusjon Filmprat Beste skuespiller noensinne? Dårligste norske film gjennom tidene? Filmer du ALDRI vil se igjen Hva ser dere i LOTR? Klagemuren for dårlige filmer Mest oppskrytte regissør Mest undervurderte skuespiller Oppskrytte filmer Skumleste film dere har sett? Tidenes beste film Tidenes beste regissør Tidenes tøffeste superhelt/-skurk TSPDT sin liste - diskuter her Undersøkelser 80-tallets tøffeste tegnefilmhelt! Batman vs Batman Begins Beste filmkarakter, FINALE Beste og verste superheltfilmer Bør kinodørene stenge når filmen starter? Hva kjøper du? DVD eller blu-ray? Hvilken dataanimert film liker du best? Hvor påvirket blir du av film? Før var det en liste over spesifikke filmer og filmserier her. Dette er for tungvint å oppdatere og legge til manuelt, så jeg anbefaler dere å benytte dere av søk (se øverst i innlegget). Oversikt over viktige og hjelpsomme tråder i TV-serier/-programmer, finner du her. Endret 10. januar 2010 av Cuneax 4 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Genialt, skulle akkurat selv til å sette sammen en slik tråd, nå slipper jeg det Kudos til deg Cun . Blir litt lettere å navigere rundt nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Flott tråd, fint at du tok deg tid til å samle alle de viktige trådene her, lettere å navigere nå. Helt riktig av Dotten å sette "hellig" Stå på Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Bra gjort cun. For meg er tråden unødvendig men. Synes dog det begynner å bli alt for mange stickies nå, slik at det hele blir uoversiktlig igjen. Ikke vet jeg. Stresset du har gått gjennom for å lage denne posten skal du i alle fall ha creds for cun. Endret 7. juni 2006 av Deathie Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bra tiltak, cun Tipper det blir en del bumper etter denne tråden Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) cun er gud!! men jeg er ateist så det driter jeg i. good job Endret 7. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Godt jobba cun. Ofte irritert meg over alt for mange stickyer i Film/TV. Edit: Dog syns jeg "Filmprat - vårt lille tilholdssted" fortsatt skal være sticky. Endret 11. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Fin liste. Bra jobba cun. Synes også «Filmprat»-tråden burde være sticky. Endret 11. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dotten's supertråd må jo legges til her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kommende (potensielle) storfilmer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Aye, den tok jeg med i går. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ooog hva med min lille tråd da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=589050 og denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607155 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Veldig flott tråd! Her er en til under TV-serier: One Tree Hill Endret 30. juli 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da var de lagt til. Takk! Endret 3. august 2006 av cun Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Grey's Anatomy må legges til da. Endret 3. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Da var den lagt til. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kinoguiden Og "kommende potensielle storfilmer" er endret til ]Kommende kinofilmer, da den inneholder langt mer enn bare potensielle storfilmer nå Prison Break sesong 2 Ghost Rider Spider-Man 3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Det er oppdatert. Endret 28. august 2006 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Sånn... Da har jeg justert lista etter inndelingen av Film og TV-serier/programmer. Lista ble brått kortere. Bare si ifra hvis dere ønsker noen forandringer. Endret 25. september 2006 av cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå