Clerion Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Som alle sikkert har fått med seg er det jo dommedag i dag I den forbindelse ønsker jeg å gratulere alle antikristdudes som tror dette er dagen det skal skje på. Jeg tror vel helst ikke det skjer noe men alikevel, dere får henge i å kaste blod på kirker å slikt. Gratulerer med dagen ihvertfall Endret 6. juni 2006 av Clerion Lenke til kommentar
veos Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Æsj. Synes jeg så en fantomtegning av meg selv.. *Bestille frisørtime* Endret 6. juni 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Æsj. Synes jeg så en fantomtegning av meg selv..*Bestille frisørtime* 6251026[/snapback] Best det, eller så blir det pryl! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 *rote etter bensinkanna* noen som har fyrstikk og dolk? jeg har pentagram og blodsalter synd at bensin er så dyrt, får vell nøye meg med å se stygt på kristne som vanlig jaja, denge emo dag blir det vell uansett, slik som alle andre dager i året Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har egentlig denne dagen noen som helst betydning for en satanist? :s Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Næh. Sikkert like lite som for CS-spillere når klokken er 13:37. (Jeg håper på at det ikke går svaksynte emo-bankere ute ) Endret 6. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569773&st=24840# <- Det har begynt! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har egentlig denne dagen noen som helst betydning for en satanist? :s 6251302[/snapback] its the number of the beast https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569773&st=24840# <- Det har begynt! 6251322[/snapback] hva har begynt ?? bortsett fra den vanlige spamminga ?? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Som alle sikkert har fått med seg er det jo dommedag i dag I den forbindelse ønsker jeg å gratulere alle antikristdudes som tror dette er dagen det skal skje på. Jeg tror vel helst ikke det skjer noe men alikevel, dere får henge i å kaste blod på kirker å slikt. Gratulerer med dagen ihvertfall 6250799[/snapback] Kaste blod er for pingler, det skal brennes! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har fri fra skolen på tide å ta hevn for ni år med tortur . Først brenne så knuse og deretter spraye 666. Jeg stikker en tur jeg Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Slemme skapninger dere er.. Skamme seg... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hørte på radioen i dag at det er var en god del par som skulle gifte seg idag nettopp pga datoen. Noen skal gjøre det i virkelig stor stil og gifte seg på Hell i Nord-Trøndelag. Growl... Jeg benytter anledningen til å blåse støv av en gammel, men oh' så morsom klassisk perle. Tatt fra et diskusjonsforum på VG.nett. Person 1: tilreisende utlending, og norsk black-metal entusiast. Person 2: Skrapparkar. Person 3: en annen nordmann. ------------------------------------------------------------- <Person 1:> Hi! Im planning a trip top norway next year, and i want to be prepared. Wich norwegian artist / band plays the most evil and satanic music? I'll ordner the cd's, I think. <Person 2:> A group called DDE (Devils Death Ensemble) har released some classic satanic art. Some of their trax: "Her blir det liv" (Resurrect the dead) "Vinsjan på kaia" (Hanged by Satan) "Vi skal sjå sola ned i havet" (Bringing down the sun) "Rai Rai" (Kill KIll) and "E6" (Road to hell) are truly desecrating songs designed to bring forth visions of torment and hell. A crazy gang of devil worshippers. Grellt! But the most evil and satanic art from Norway is delivered by a guy who calls himself "Sputnik" (-satan- from old norse literatur). Check out anything this guy has done. He is truly evil incarnated. Truly a bad ass motherfucker. <Person 3:> Det der er dårlig gjort det.... <Person 1:> Hi, Skrapparkar Thank you for the recomendations.! Yesterday I ordered some cd's of DDE and SPUTNIK. Im looking forward to enjoy some dark, evil music from the crib og black metal, Norway. Do they scream and growl in English or norwegian? To the others who have replied, please write in english as i do not speak norwegian (other than a few words. Sputnik / Satan!). And why is Garth Brooks mentioned? Country is crap! <Person 2:> DDE growls in an ancient dialect hailing from the viking-age; trøndersk. Sputnik uses a form of dialect not heard in Norway since the black plague. He is actually a very intellectual guy, he has a master-degree in ancient norse linguistics. You will not regret checking out these masters of evil. Enjoy and Burn in hell my foreign friend. See you at Inferno & be sure to promote DDE and SPUTNIK to all your friends and allies. Hail! " Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Klassikar det der ja. Storkoser meg hver gang jeg leser den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg hadde eksamen i dag. Det gikk til helvete. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Altså..skulle noe skje, så hadde det vel skjedd for nøyaktig 2000 år siden vel? 6.6.6 ... Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Enig i det. Kjipt de ikke hadde den tidsregningen da Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hørte på radioen i dag at det er var en god del par som skulle gifte seg idag nettopp pga datoen. Noen skal gjøre det i virkelig stor stil og gifte seg på Hell i Nord-Trøndelag. Growl... Jeg benytter anledningen til å blåse støv av en gammel, men oh' så morsom klassisk perle. Tatt fra et diskusjonsforum på VG.nett. Person 1: tilreisende utlending, og norsk black-metal entusiast. Person 2: Skrapparkar. Person 3: en annen nordmann. ------------------------------------------------------------- <Person 1:> Hi! Im planning a trip top norway next year, and i want to be prepared. Wich norwegian artist / band plays the most evil and satanic music? I'll ordner the cd's, I think. <Person 2:> A group called DDE (Devils Death Ensemble) har released some classic satanic art. Some of their trax: "Her blir det liv" (Resurrect the dead) "Vinsjan på kaia" (Hanged by Satan) "Vi skal sjå sola ned i havet" (Bringing down the sun) "Rai Rai" (Kill KIll) and "E6" (Road to hell) are truly desecrating songs designed to bring forth visions of torment and hell. A crazy gang of devil worshippers. Grellt! But the most evil and satanic art from Norway is delivered by a guy who calls himself "Sputnik" (-satan- from old norse literatur). Check out anything this guy has done. He is truly evil incarnated. Truly a bad ass motherfucker. <Person 3:> Det der er dårlig gjort det.... <Person 1:> Hi, Skrapparkar Thank you for the recomendations.! Yesterday I ordered some cd's of DDE and SPUTNIK. Im looking forward to enjoy some dark, evil music from the crib og black metal, Norway. Do they scream and growl in English or norwegian? To the others who have replied, please write in english as i do not speak norwegian (other than a few words. Sputnik / Satan!). And why is Garth Brooks mentioned? Country is crap! <Person 2:> DDE growls in an ancient dialect hailing from the viking-age; trøndersk. Sputnik uses a form of dialect not heard in Norway since the black plague. He is actually a very intellectual guy, he has a master-degree in ancient norse linguistics. You will not regret checking out these masters of evil. Enjoy and Burn in hell my foreign friend. See you at Inferno & be sure to promote DDE and SPUTNIK to all your friends and allies. Hail! " 6251709[/snapback] Hahah! Muligens det beste jeg har lest! :!: Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det var en så fin dat i dag at jeg bestemte meg får å lese ALT på dnss' nettsider, bare for å konkludere med at jeg var urovekkende enig i det meste som sto der.. ^^ Endret 6. juni 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå