ZyberZone Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kanskje et teit sprøsmål. men hva i fitte helvetes hore ræv skal du begynne å ryke for? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Åhh, herregud.. Du hater det, men vil alikevel begynne? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] hehe:) Morsomt innlegg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] Du kan bli avhengig av alkoholen, men du behøver ikke å like øl for det. Og hvorfor i h... skal du begynne å røyke? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er jo bare dumt å prøve å begynne liksom... Eneste blir at du taper masse penger på det og øker risikoen for lungekreft og kols... mmm digg med ødelagt lunge ja Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, minner meg om Tetra i tegneserien EON, som forsøkte å bli avhengig av å røyke. Jeg tror jeg skanner de inn nå, bare for moro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, minner meg om Tetra i tegneserien EON, som forsøkte å bli avhengig av å røyke.Jeg tror jeg skanner de inn nå, bare for moro 6246520[/snapback] Haha da jeg leste den holdt jeg på å dø av latter Eon er bare best Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Alle vet jo at man ikke får mus hvis man ikke røyker Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du er faktisk nesten like lur som karen det prates om i denne tråden her. Men hvis du MÅ begynne å røyke så kan du bruke en steikepanne og slå deg i hodet samtidig som du trekker inn, så kommer du til å tenke på noe helt annet enn at røyken smaker vondt... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, minner meg om Tetra i tegneserien EON, som forsøkte å bli avhengig av å røyke.Jeg tror jeg skanner de inn nå, bare for moro 6246520[/snapback] Skyndt deg! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er bare lættis å begynne hvis du ikke liker det. Men hvis du absolutt skal drive med no begynn å snus istedet Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Unnskyld, går det bra? Hvorfor skal du begynne å røyke? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Så var innskanningen gjort (Beklager forøvrig litt dårlige bilder) Endret 5. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tar alle det første innlegget seriøst? hehe Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] :!: Haha! Dummeste jeg har hørt. Det forgifter kroppen din, du liker det ikke, og likevel insisterer du på begynne? Iq er en fin bil. Men, det er vel ikke verre enn å prøve om og om og om igjen. Har du ikke no bedre å bruke pengene dine på? Du kan godt få kontonr mitt, så kan du heller sette inn en femtilapp der i ny og ne? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er vel et sånnt innlegg som burde rammes inn og henges på veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg