chipmann Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Vet noen om noen gode C++ guider? Jeg er helt ny i C++. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 "thinking in c++" @ google leder til en gratis bok ..lurer du på noe mer ang. bøker og valg av bøker søker du først i forumet.. Lenke til kommentar
gamma48 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det noen som vet om noen "gode" bøker (eller noe på internett) på norsk? Vet at det er bedre med engelsk, men har hatt ein på norsk (må få ny, fordi den var så utdatert) og det gjorde det mye enklere (synes eg). Så har dere noen bøker på norsk som kan vere bra..? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Aldri hørt om noen gode norske guider. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er veldig få norske bøker der ute som er gode og som ikke er utaderte, om noen i det heletatt. Men med basic engelskkunnskaper, bør det gå ganske greit når man først har kommet seg inn i terminologien. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Joda. Programmering i C++ av Tisip-forlaget er en god bok. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Hmm.. ja kanskje det.. Men så lenge man har en god ordbok går det jo bra :!: Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er i lengden ingen vei utenom engelsk uansett, så det er like greit å sette i gang først som sist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 "Programmering i C++" utgitt av TISIP, som Geofrank e bra, men tar kun for seg Win32-Console programmer... (isåfall så langt som eg har komt i boken ) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Joda. Programmering i C++ av Tisip-forlaget er en god bok. 6246736[/snapback] Sitter faktisk med den i hånda akkuratt nå, en strålende bok! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Men hvor begynner jeg med C? Hva skal jeg laste ned? Jeg har allerede en c kode, men jeg vil lagre den... Hvilket format? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Har en følelse om at du ikke kommer til å lære noe mer enn å printe tekst på skjermen(og kanskje bruke variabler) før du finner ut at du skal lære deg et annet språk jeg chipman. Til ditt eget beste vil jeg fraråde folk i forumet fra å fortelle ham noe som helst når det gjelder C. Han vil bare kaste bort tiden sin på å ikke kære en dritt. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) luser32, har merka det der .. *shrug* chipmann, skaff deg en bok og last ned Dev-Cpp Endret 15. juli 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Nei luser32! Eneste grunnen til at jeg vil lære første skritt om C er fordi jeg har en C kode som jeg vil gjøre om til en Python kode! Men så er problemet at jeg har postet det spørsmålet, men jeg fikk ikke svar! Derfor tenkte jeg at jeg kunne bare lagre koden som et C-program og så kunne jeg se hvordan programmet virket!! jeg har ikke planer om å begynne med et nytt språk! Endret 15. juli 2006 av chipmann Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) lol - kom igjen chipmann; du har vel kapasitet til en 3-4 språk til? Endret 15. juli 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nei luser32! Eneste grunnen til at jeg vil lære første skritt om C er fordi jeg har en C kode som jeg vil gjøre om til en Python kode! Men så er problemet at jeg har postet det spørsmålet, men jeg fikk ikke svar! Derfor tenkte jeg at jeg kunne bare lagre koden som et C-program og så kunne jeg se hvordan programmet virket!! jeg har ikke planer om å begynne med et nytt språk! 6497309[/snapback] Neivel, kjempelurt da... Men du burde kanskje sette deg ned og tenke litt nå; er det verdt det? Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) jævvla ikke-noe-svar du lixom .. du skriver "takk" når noe skjer utenfor deg selv(?); din syke-syke mann med et stille-stille vann i et stille-stille hue Endret 16. juli 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå