Xell Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har laget en liten arbeidslogg for statusraport av Hardware.no sin fremgang på Folding@home. Dersom det er noen kommentarer eller noen har forslag til andre ting det bør fokuseres på i loggen så ikke nøl med å si i fra Loggen finnes her Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kjempegreier! Greit å kunne følge med på utviklingen fra tid til annen, men må en virkelig vente 14 dager mellom hver oppdatering? Litt artig å se seg selv på listen over top 20 producers Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 vel. alle som vil kan jo følge med på EOC til en hver tid. Men jeg kan jo furdere en ukentlig opdatering. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg hadde noen dårlige dager rett før du lagde loggen, Xell.. Ila et par dager ble 24h snittet mitt halvert.. Men, jeg kommer sterkere tilbake på neste logg!! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) . Endret 24. juli 2018 av kpolberg Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Godt jobba Xell Nå må du bare få den opp på framsida av hw.no Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vi får bare holde denne på toppen her også ja. Kanskje du bare skal oppdatere hvis det plustelig skulle skje noe drastisk også? F.eks Plutselig så dropper mange, så kan du jo "skrike" ut i loggen, eller hvis vi plutselig skulle komme over 50k daglig produksjon så kvalifiserer vel det også for et innlegg? Kjempejobb! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 god ide aeinstein. Kommer nok også til å lage oppdatering hver søndag i stede for annen hver. Er ikke så store jobben å ta noen screens på søndag ettermiddag og legge ut. Også holder det kanskje litt liv i loggen Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg er på vei rett inn i topp20 produscers med god margin nå! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Stå på. Hvilkent brukernavn har du på folding? BTW: noen som har noen gode forslag til å få folk til å ikke slutte? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 jay, der kom jeg meg inn på top 20 lista! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg tror maaaange har: 1: sommerferie -> slår av pcen 2: har varm pc pg sommervarmen -> slår av pcen 3: sommerjobb og ikke tid til annet? -> slår av pcen På den annen side: Over sommeren så må det da komme flere PPD på oss!?! Men god sommer. Jeg tviler det blir mye nett på meg i sommer.... det er jo SOL UTE! (ofte..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå