Gå til innhold

På tide å bli kvitt femtiøringen?


Vil du bli kvitt 50-øringen?  

348 stemmer

  1. 1. Vil du bli kvitt 50-øringen?

    • Ja
      269
    • Nei
      46
    • Kanskje
      21
    • Blank
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dag er det ingenting som koster 50 øre. derfor mener jeg at det ikke er noe vits å bruke den. det er ingen som vil tape økonomisk på at man runner opp/ned til nærmeste krone.

Jeg får alltid mengder med 50 øringer i lommeboka siden jeg aldri gidder å betale med dem. det er bare fyllmasse. det at spilleautomater heller ikke vil spise dem så...

 

Nei man burde absolutt fjerne den. Ide til poll?

 

"skal man fjerne 50 øringen, ja/nei"

Lenke til kommentar

Nei til femtiøringen, ja til 50-kronesmynt :)

 

50-lappen er som oftest den som er mest ødelagt. Folk respekterer ikke 50-kronessedler på lik linje med 100 og 200. 500 blir som regel behandlet som gull. Ingen som bare tar en 500-lapp og stapper ned i lomma sammen med mynter. Det blir 50-lappen.

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar

Siden mange kaster femtiøringer, pleier jeg å plukke opp mange fra bakken, og jeg har omtrent 120 femtiøringer nå :p

 

Men jeg synes ikke det er vits i å ha en 50-øre. Ting blir så dyre at femtiøringen blir mindre og mindre. Vi burde også snart få en 50-kronersmynt.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Siden mange kaster femtiøringer, pleier jeg å plukke opp mange fra bakken, og jeg har omtrent 120 femtiøringer nå :p

 

Men jeg synes ikke det er vits i å ha en 50-øre. Ting blir så dyre at femtiøringen blir mindre og mindre. Vi burde også snart få en 50-kronersmynt.

6228772[/snapback]

Jeg kaster alltid 50 øringer.

 

50øringen er bare irriterende.. får jeg en 50 åring etter å ha handla så kaster jeg den elns.. drittpenge.. kan ikke brukes på spilleautomat engang..

6228836[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...