Woods Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei Vel, nå begynte dette seriøst å bli et sinnsykt irriterende problem! Har venta så inni h... lenge på oppfølgeren, så funker den ikke! Ja, det er faktisk krise. Og nei, jeg er intet en ekte gamer.. Half Life serien er kun de spilla jeg har blitt avhenig av.. Men uansett.. Problemet! Hvor skal jeg starte? Her er ihvertfall noen symtoner. 1 : Når jeg starter spillet, kan skjermen bli helt svart og fryser seg fullstendig. 2 : Spillet fryser midt i og skaper slike "grafikk problemer", der det kommer diverse streker overalt.. Ja, har installert nye drivere til grafikk kortet.. 3: Når jeg har vært så heldig å få spille litt, så skal jeg skifte "level", da kommer den berømte Windows " Ikke send repport.. " .. Håper på hjelp! Takk Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Legger til et bilde av problemet. Lenke til kommentar
Composer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har også problemer med episode one! Spillet låser seg helt i starten av spillet, jævli irriterende!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det finnes en egen kategori for Half Life: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=169 Kan du ikke poste noe av maskinvaren din maskin har. Umulig å vite noe om du ikke poster slik. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja det fins en egen HL-kategori. Og post specsene deres. VELDIG vanskelig å si hva som er galt uten. Ellers kan dere ta en titt på steampowered.com-forum. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Står jo da i bruker profilen men her ; MSI K8N Neo2 1024 DDR Ram GeForce 6600GT Soundblaster 4 Live AMD 3500+ 36 GB x 2 = raid 0 (raptor) 200 GB 320 GB 300 GB Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Merkelig, jeg har samme grafikkort, men ingen problemer. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Fikk beskjed om å installere drive ved første oppstart. Da lastet jeg ned siste fra Nvidia.com og dermed trodde jeg at alt var klart.. Men nei.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hvordan oppløsning kjører du på?? Prøv å stil ned oppløsningen å se om det låser seg da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har samme skjermkort selv. Går helt fint her. Prøv å last ned nForce drivere til hovedkortet ditt fra samme side. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Denne posten er feilpostet og burde vel ligge under Half-Life-kategorien så posten flytte dit Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har samme skjermkort selv. Går helt fint her. Prøv å last ned nForce drivere til hovedkortet ditt fra samme side. 6229458[/snapback] Jeg har nesten samme oppsettet som Woods, og har også problemer med at spillet fryser seg stadig. Hva slags nForce drivere er det jeg trenger? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Last ned de siste vel. Har ikke nForce selv, men sjekk om du har nForce 3/4 eller hva du nå har og så finner du de lett når du velger å laste ned driver slik som med skjermkort. Lenke til kommentar
Composer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg begynner å bi mektig lei av å ikke få prøvd spillet nå!! Etter videoen i begynnelsen kan jeg se opp mot tårnet, men kan såvidt bevege på hodet! Jeg har googlet etter svar overalt og ser det er mange som har samme problem - men ingen fix. Har prøvd å stille å ned all grafikken til laveste inkludert oppløsninga, men det funker heller ikke da!! Alle driverne på maskinen er oppdatert så det skal ikke ha noe å si, jeg ser det er andre som spiller spillet utmerket med nesten halvparten av maskin-ressurser som jeg har, så derfor orker jeg ikke å poste maskinvare, men kan forøvrig si at jeg har et Ati Radeon 9700pro kort. En annen snodig ting er at hvis jeg esc - til hovedmenyen i spillet og velger feks save, så stopper alt og musikken looper. Noen som har et godt råd på hva dette kan skyldes?? **Evig takknemlig til den som har svar på dette! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg prøver å installere nye nforce 3 drivere, men hver gang jeg kommer til stadiet i installasjonen hvor "nVidia" logoen vises, avbryter den alt.. Altså, alt forsvinner av installasjonen og jeg er tilbake til skrivebordet.. hva skyldes dette? Prøver snart å formatere driten.. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er samme problem man får om man overclocker grafikkortet, har du overclocket det? Kanskje vifta di har stoppet eller det generelt er for varmt i maskinen? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har et problem med at spillet hekter seg her og der. Noen ganger får jeg minimert spillet og kverket det via windows task manager, men som oftest må jeg ta en restart. Det pleier ikke å henge seg på samme sted neste gang jeg prøver å spille igjen.. Noen som har dette problemet? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har et problem med at spillet hekter seg her og der. Noen ganger får jeg minimert spillet og kverket det via windows task manager, men som oftest må jeg ta en restart. Det pleier ikke å henge seg på samme sted neste gang jeg prøver å spille igjen.. Noen som har dette problemet? 6234021[/snapback] Jeg har samme problemet. Det varierer hvor i spillet det fryser. Har også samme problemet med at nForce driver-installasjonen stopper opp og går ut i Windows. Har også samme problemet med at DooM 3: Ressurection Of Evil henger seg på samme måte. Fryser helt tilfeldig i spillet. Hvis noen har løsningen på dette, så mottas den med takk! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Noen andre enn meg som får opp denne error meldingen når de starter Episode One? Jeg hører "Valve musikken" i bakgrunnen, og når jeg trykker på ESC, kommer jeg inn i spill menyen som vanlig. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 @Tobe__: Ikke post så brede bilder. Det ødelegger for oss andre. Bruk IMGW BB-koden istedet. Tips når du skal spille Half-Life 2 Episode One Installer den nyeste stabile driveren til ditt skjermkort. Slett alle filer i Steam\SteamApps\[email protected]\half-life 2 episode one\episodic\SAVE hvis spillet har krasjet da savegame filene kan være skadet. Start spillet i konsollmodus. Høyreklikk spillet under games i Steam, velg Properties og klikk Launch options. Så skriver du inn -console og trykker OK. Med konsollen kan du velge hvor du vil starte å spille (velge map). I konsollen som vises ved hovedmenyen når du starter spillet med -console parameteren kan du skrive inn maps * for å få en liste over alle maps du kan spille på. Start så et map ved å bruke map ep1_citadel_00 f.eks. Jeg holder på med et bildegalleri over screenshots fra Episode One. Ta en titt Ønsker meg flere screenshots, så om dere har noen send meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå