Gå til innhold

Gay Army - Tøffhet vs Tøffelhelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bare første episoden hos en kamerat, men serien stinka jo skuespill. Ting var for opplagt og tilrettelagt til at jeg tror at det er ekte. Joa, ekte folk, ekte skole osv, men en stor del er nok koreografert (eller hva det nå heter). Dette syntes jeg iallefall fjernet størsteparten av "appeal"-et til serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Drillinstruktøren er nok instruert til å være skikkelig jævlig, men personene og opplevelsen deres er nok ekte.

6224627[/snapback]

 

Jeg er ganske sikker på at D.I.s er jævligere i f.eks. US Marine Corps.

Lenke til kommentar

Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden.

 

Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. :(

Lenke til kommentar
Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden.

 

Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. :(

6228821[/snapback]

 

HAHA! Ja han var fæl! Sitter vel mange stolte foreldre rundt om i disse dager :whistle:

Lenke til kommentar
Synes serien var litt artig, jeg. Innovativ. Skuespill tviler jeg på at det er. De har jo hentet de verste homoene i norden.

 

Eneste minus er at når jeg først finer en navnebror på TV, må det være en homo. Ikke bare er det en homo. Det er en homo somer den verste av alle homoene. Dessuten er han tjukk også. :(

6228821[/snapback]

 

 

hehe.. litt genialt når de satt og gjorde nippeln hans stiv på gårdagens episode :!:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...