Gå til innhold

Aksjon mot svensk pirat side.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfff, søpleside uansett. Det ble jo mye søpletorrents uploadet der at det var umulig å finne fram i alt rotet. Pluss at det var av typen "alle downloader, ingen seeder". Good riddance.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Dette var kjedelig!

Håper det norske piratbyrå kommer med assistanse og får opp en side snart, og at alle torrenter er tatt backup og lagret på en server en annen plass.

Heldigvis var jeg smart og handlet varer mens det enda var åpent.

Lenke til kommentar

Ja, gjetter på at piratene får minst det dobbelte av straffen som et planlagt drap :roll:

Hørte følgende eksempel om en artist:

Slår du til ham på gata, så han kommer i koma, får du fire år i fengsel. Kopierer du musikken hans, og blir tatt, får du minst det dobbelte.

Lenke til kommentar

Tja, hvordan reagerer vi brukerne når slikt skjer? Vel vi migrer jo bare til tryggere og bedre tjenester asap.

Private nettverk? Sneglepost? Private ftp servere?

Må si meg enig i at det er bedre å bruke resurser på å sørge for at mordere og andre voldelige kriminelle blir tatt hånd om enn å blåse opp en slik sak.

50 politimenn for å ta noen ufarlige servere, det er faktisk 48 Personer mer en nødvendig.

Lenke til kommentar

Skulle tro at det var en gjeng med rabiate seriemordere som drepte alle ofrene med minigun etter antallet med politifolk som ble satt inn. Skulle ikke forundre meg at det kanskje blir noe saksøking etter det her. Piratkopiering er kommet for å bli. Ingenting kan stoppe det, selv om den mest kjente sida er nede atm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...