Onyx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hei! Er det mulighet for at forumet kan få en ny kategori? Siden Bil og Motor er med, hvorfor ikke Hus og Hage? Kun et tips Hilsen meg. Endret 28. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Slettet noen unødige innlegg her, eller som på en eller annen måte virket unødig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 En egen kategori blir kansje litt i overkant i starten, men hvis flere her liker tanken på et eget forum om det kan nok det ordnes, dog avhegner det av litt flere tilbakemeldinger her Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kunne jo vært kjekt å hatt, men hvis ikke det blir så har man jo denne siden: http://www.hagegal.no/ Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg syntes det hadde vært greit med et forum av den typen, ja. Støttes! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Meg ha, meg ha! Føler jeg har blitt en som alltid vil ha mer, men så er jeg nå positiv til flere kategorier og når Ueland spør så må jeg jo svare. For øvrig kan poteter i blomsterkassen anbefales, særlig om man ikke har en hageflekk. Store flotte vekster og nyttige røtter. Krever lite stell. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 "Hus og hage" tråd høres bra ut. Det har også i den siste tiden blitt kastet frem ønsker om egen mattråd. Jeg synes disse henger på samme "greip". Hva med å samle slike almenne og grunnleggende interesser i en kategori eks. "livsstilstråd"? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe, for en bump Jeg støtter denne fullt jeg også, derfor kom jeg med tipset. Kjekt for oss andre her i forumet å vite hva forskjellige personer liker å pynte med i hagen. Håper det blir noe av. God helg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe, for en bump Jeg støtter denne fullt jeg også, derfor kom jeg med tipset. Kjekt for oss andre her i forumet å vite hva forskjellige personer liker å pynte med i hagen. Håper det blir noe av. God helg! 6538689[/snapback] Og det samme til deg skjønne jomfru Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe, for en bump Jeg støtter denne fullt jeg også, derfor kom jeg med tipset. Kjekt for oss andre her i forumet å vite hva forskjellige personer liker å pynte med i hagen. Håper det blir noe av. God helg! Og det samme til deg skjønne jomfru Hehe, takk! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Støttes! Tror en slik kategori vil trekke flere voksne folk til diskusjon.no. Ting som går under hus/hage-kategori går jo stort sett i OT-delen hvor den oversvømmes av fjortiss-innlegg om nerdebuler, den store kjærligheten og snus(!). Hadde vært greit og hatt en litt mer "seriøs" kategori å forholde seg til... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 En egen kategori blir kansje litt i overkant i starten, men hvis flere her liker tanken på et eget forum om det kan nok det ordnes, dog avhegner det av litt flere tilbakemeldinger her Skal jeg starte en egen tråd i steden da, prøve med det? Så kan vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Problemet med en vote for å avgjøre om et nytt forum skal inn, er todelt: 1) Det er umulig å sikre seg at de som stemmer faktisk er interessert i et forum, 2) Det er umulig å vite om de som stemmer vil bidra i forumet, eller kun være passiv leser. Forslag: Kunne hatt en testkategori! En kategori der forslag med bred støtte havner, som for eksempel nevnte Hus & Hage-forum, og Matforum. Hvis forumene har et visst antall emner/svar* etter en viss tid, så går de inn som fullverdige medlemmer av forumet i egnede kategorier. I motsatt fall vil de bli slettet, postene havne i Annet, og ikke bli vurdert på nytt før om et år, om det er ny interesse da - for eksempel. Da har de som er interessert i å få kategorien til å leve muligheten til å bevise at de kan klarer å skape nok aktivitet i den, og forumstyret slipper støtte seg til voter som i bunn og grunn er en usikker indikator. *) Selvfølgelig av samme kvalitet som resten av postene på forumet (minus OT-baren) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forslaget om forumet er notert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg