Teigas Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Er på jakt etter et news script i html eller php. Som er enkelt å sette opp å bruke. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Google etter CMS.. Personlig foretrekker jeg cutenews, siden det er så simpelt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Personlig foretrekker jeg Wordpress, siden det er så genialt. Sykt mye mer «gjennomtenkt» og lettvindt enn alle andre CMS jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Teigas Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Personlig foretrekker jeg Wordpress, siden det er så genialt. Sykt mye mer «gjennomtenkt» og lettvindt enn alle andre CMS jeg har prøvd. 6170139[/snapback] kan wordpress intregres slik som dette? uten mye jobb? Er på jakt etter et script som kan gjøre noe slik som dette: http://www.stangelandgruppen.no/index.cfm?...=3201&lang=nor# Der har dem en underseksjon som hetter nyheter og aktuelt der alle nyhetene blir postet\arkivert. Nye nyheter vises også i en slags shout box til venstre. Har en hjemmeside, ikke likt design, jeg ønsker å legge til en nyhet underseksjon, og lurer på om noen her har et bra script å anbefale? Som kan være lett å intregerere. er som sagt på jakt etter noe slikt som vises på siden over. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvis du vil ha et nyhetsscript som skal "integreres inn i noe", er CuteNews (eller AJ-fork) det beste for deg. Men skal du drive en stor side, ville jeg tenkt meg om før jeg baserte meg på masse statiske html-filer, sjekk ut wordpress.com / wordpress.org Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er på jakt etter et news script i html eller php. Som er enkelt å sette opp å bruke. Noen som har noen tips? 6169519[/snapback] Det går ikke ann å lage et nyhetsskript i html. Eller det vil si skriptet vil være skrevet i php eller tilsvarende og spytte ut html. Når det er sagt liker jeg også wordpress når det gjelder ferdigsystemer, men det kan være en del å sette seg inn i. Så hvis du bare skal ha nyheter så kan du nok bruke cutenews eller helst kanskje AJfork, ser den har fått mye skryt rundt om kring. Har dog ikke testet den selv men så mange brukere kan ikke ta feil? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå