Gå til innhold

Grafikkakkselerator nullstilles problem.

Anbefalte innlegg

Hei, :w00t:

har hatt et problem i den senere tid etter at jeg fikk igjen pcn fra reperasjon, var visstnok malware som gjorde pcn treig. Som sagt, i den senere tid har jeg fått feilmeldinger når jeg spiller WoW, Det står at grafikkakkseleratoren min nullstilles, og et eller annet med VPU Recovery. Litt vanskelig å få tatt et bilde ettersom det skjer random. Det rare :ohmy: er at når jeg fikk igjen PCn, sa han fyren at han hadde installert de nyeste grafikkdriverne, og det er etter at han gjorde det, at feilmeldingene kom.

Takker for svar om noen har en eventuel løsning på mitt problem. Takk. :roll:

Har forresten et ATI Radeon x700 Pro skjermkort.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du klokket? sjekk for støv! vpu recovery skal tilbakestille frekvensene hvis du har klokket for mye slik at kortet ikke funker ordentlig eller blir for varmt! det er for å hindre at maskinen skal låse seg helt!

Lenke til kommentar

Lol, CZ is the one and only. Uansett, CPU tror jeg holdt ca 57 grader under testen, tok den derre Blend (blanda?) :p Som tester litt av alt. Tror det var ganske grei temp altså. Har visst "6.14.10.6553" versjonen av driveren. Når jeg søker etter nye drivere til mitt x700 pro så finner den ikke noe.

Et annet spørsmål jeg har er: Etter et år blir jo PCn selfølgelig tregere. Vil det

hjelpe veldig om jeg formaterer PCn? Vil det hjelpe i spill og lignende, på FPSn? Performance overall? Takk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...