Gå til innhold

Family Guy vs American Dad


Family Guy vs. American Dad?  

328 stemmer

  1. 1. Family Guy vs. American Dad?

    • Family Guy
      269
    • American Dad
      58


Anbefalte innlegg

familyguycopy3ap.jpg

Hva mener du; hvilken serie er den beste/morsomste?

 

Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan noen kan synes AD er morsomt, det virker som en betaversjon av det overlegne Family Guy. Rollene er de samme, forskjellen er at mens Stewie og Brian er hysterisk morsomme (i tillegg til å ha et herlig samspill), så er Roger og Klaus tåpelige.

 

Jeg håper rettferdigheten og logikken seirer, og Family Guy ender på topp.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan noen kan synes AD er morsomt, det virker som en betaversjon av det overlegne Family Guy. Rollene er de samme, forskjellen er at mens Stewie og Brian er hysterisk morsomme (i tillegg til å ha et herlig samspill), så er Roger og Klaus tåpelige.

6141487[/snapback]

Så enig, så enig!

Stemte selvfølgelig Family Guy uten å blunke. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ville ikke våget å sammenligne de engang. Family Guy er i en helt annen dimensjon og så overlegen American Dad.

 

Peter Griffin :w00t:

 

 

FamilyguyCouch_v2_05_72.jpg

Lenke til kommentar

Følger med på begge. Family Guy er klart best. Ingen av karakterene på AD kan sammenlignes med the Griffins. Til og med "extras" slår AD, for eksempel den gamle pedofile mannen, eller homsen (?) med den koselige barten som dukker opp i ny og ne. Dessuten har Family Guy de morsomme sketsjene og flashbacks.

Lenke til kommentar
Følger med på begge. Family Guy er klart best. Ingen av karakterene på AD kan sammenlignes med the Griffins. Til og med "extras" slår AD, for eksempel den gamle pedofile mannen, eller homsen (?) med den koselige barten som dukker opp i ny og ne. Dessuten har Family Guy de morsomme sketsjene og flashbacks.

6141707[/snapback]

 

Greased up deaf guy og Ollie, metereologen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...