peace2 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) her er min versjon av Equador låta laga det for moro hva synes dere? moo-equador_v3.mp3 Edit : oppdatert link (v3) Endret 25. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Samplet introen på 2PM - Sonata, jah? Syns den gikk litt treigt, egentlig. Den tar aldri skikkelig av heller. Melodien er helt grei, mer er det vel egentlig ikke å si? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Samplet introen på 2PM - Sonata, jah? yeah Syns den gikk litt treigt mente å redusere tempoen litt så ikke den har samma tempo som orginalen .. Endret 20. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dette var kjedelig og platt Den tilfører ikke originallåta noe nevneverdig nytt. Litt kult parti mot slutten av låta der, men ellers var det ikke mye å skryte av. Lydbildet var bra nok, det skal du ha Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 gikk treigt. turn up the tempo;) men også lite trykk i denne sangen Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Takk for kritikk . Tempoen synes jeg selv var litt treg derfor har jeg prøvd å fikse det på v2 Endret 20. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hører ikke så mye på sånn her musikk...men denne her var jo artig, synes jeg Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hørte den igjen. det samme går om og om igjen. bare annen lead og filter Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Dilly Man: du veit at jeg brukte 48 instrumenter som går i bakgrunnen ? hehe takk for kritikk Endret 21. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 bruk 150 og men altså det er det samme om og om igjen syns jeg. det er den soloen eller refrenget eller hva jeg skal kalle det om og om igjen. lite med variasjon Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 fungerende link? 6154117[/snapback] er ikke noe link men et vedlegg Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 eller nå funka det ikke hos meg heller Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Det er en link , tror jeg hadde fjernet låten mens jeg fjernt ei webside fra serveren.. må nesten være hjemme for å lasteopp låta igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 samme melodi i 3.30 men bare med forskjellige instrumenter, ikke alle som fungerer like bra? litt variasjon hadde vært greit og med litt bedre oppbygninger osv. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja nei blir for "hjemmelagd" for min del om du skjønner, så du linka til denne i tråden min. For å være skikkelig kvalm nå, så må jeg nesten si min er bedre altså... (æsj jeg er kvalm) Den var bare ikke for meg den her! Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 uhm som sagt i første tråd at jeg laga det bare for moro og ikke for å være "bedre" eller konkurere noen andre .. det er sant at jeg hadde sagt noe om det på din tråd ,det var heller ikke mening å si noe om det der ,men jeg hadde vel låten på serveren noen uker før jeg laga tråden/ snakka om den .. Jeg synes ikke at din er dårlig , må si beklager hvis du har antatt det som "å være skikkelig kvalm ," , jeg er jo nybegynner derfor lager jeg låter etter andre låter jeg liker/hører i starten, da er det kanskje viktig at jeg for kritikk på hva som er bra og hva som er dårlig ,dette er "hjemmelagd" musikk ja, det var bra jeg fikk noe kritikk her,da veit jeg det som bra og det som er med låta hvertfall, takk for innspill Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ingen ting er lett når man er nybegynner. bare fortsett med det du gjør megn bruk mer tid på sangene:):) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå