hinduuu Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som har navnet på et spill med coop muligheter for pc? skal være et rimelig bra fps spill som ikke er alt for gammelt for pc heller. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 COOP er "singelplayer" der man kan sammerbeide, ikke sant? de jeg kommer over i farten: Swat 4 har coop tror jeg, samme med Serious sam(the second ecounter), Ellers så kan man jo spille mot booter i en rekke spill.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 tja du har jo det siste splinter cell spillet da også har du swat 4+ tillegspakke da som jeg anbefaler på beste . av andre spill så har du serius sam serien. det er desverre veldig lite av coop spill i fps sjangeren. rpg derimot så er det en del. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 hehe takker for kjappe svar=) kan du nevne noen rpg spill som det coop i ? ser ut som om lan kvelden er redda Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Du finner ein lengre liste her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=484883&hl= I og med at trådstarter stiller eit konkret spørsmål, som ikkje krever ein diskusjon for å få svar på, passer tråden betre under "Spørsmål og svar". Tråden flyttes derfor dit. Endret 17. mai 2006 av ttt Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du finner ein lengre liste her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=484883&hl= I og med at trådstarter stiller eit konkret spørsmål, som ikkje krever ein diskusjon for å få svar på, passer tråden betre under "Spørsmål og svar". Tråden flyttes derfor dit. 6121602[/snapback] Rainbow six og Ghost Recon om du digger realistisks. Serious Sam om du vil ha overthetop. Også finnes det mods til HL og sikkert noen til HL2 også. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Swat 4, Raven-Shield, Hidden & Dangerous 2 (med expansion) og Ghost Recon (ikke GRAW, huff) Og ja, Battlefield 2 får COOP i neste patch... Men vi får jo se hvordan det blir Endret 18. mai 2006 av Northern Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Svencoop til Half-Life 1 (og snart 2), gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Svencoop til Half-Life 1 (og snart 2), gleder meg til det kommer. 6126263[/snapback] ja det var det jeg tenkte på huska ikke navnet i hele tatt. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå