Kentinho Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Skal ta i bruk min nye mobil nå, og mamma skal få min, men når jeg setter i hennes SIM-kort og trykker PIN-koden får jeg opp ,"Telefon begrenset", så trykker jeg frigjør, da kommer det opp, "Angi begrensningskode"... Hvor finner jeg den koden? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Du trenger muligens PUK eller PUK2 koden. Disse kan skaffes hos din respektive teleforhandler eller operatør som sender disse kodene pr. brev. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Nei, det virket ikke... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 En kode som mange bruker som fabrikk kode er 0000 (fire nuller) Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Det er sånn operatørlås-kode, men telefonsperren gikk ut for et halvt år siden. Hvordan kan jeg låse den opp? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Da ringer du til teleoperatør og si at du ønsker å låse opp telefonen iht. abbonementkontrakten Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Operatørlåskodene ligger på NetCom eller Telenor sine hjemmesider. Klikk deg inn på den riktige siden, så på "Kundeservice" og "Låsekoder". Der skal du taste inn serienummeret på mobiltelefonen - et nummer som står skrevet på selve telefonen, under batteriet. Hvis du ikke finner serienummeret (IMEI-nummer) kan du finne det ved å slå på telefonen (med din mors SIM-kort) og taste *#06# Lykke til! -snubbel Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har Tele2... IMEI-nummeret og det er greit, men det funker ikke med den løsningen som er på kundeservice der... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 http://www.tele2.no/privat/kundeservice/?p...%C3%B8rl%C3%A5s http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...ategories&cid=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå