Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke den ganske lik den som ble testa her på HW.no nylig? Fikk jo ganske bra kritikk den, bra batteri og ganske grei spillytelse, menl tung/stor

6110139[/snapback]

 

Ja, denne er krafitigere. Prossesoren er kraftigere. 17" var egentlig et krav fra meg før jeg falt for AsusJa, men den var ikke på lager så jeg gikk tilbake til gamle tanker. Skal bare brukes hjemme som en desktop erstatter + skal ha den med til pappa da jeg er hos han.

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar

Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra!

 

Skjermen er noe av det bedre jeg har sett..

 

Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum.

 

Men overall et veldig godt kjøp.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra!

 

Skjermen er noe av det bedre jeg har sett..

 

Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum.

 

Men overall et veldig godt kjøp.

 

:thumbup:

6110389[/snapback]

 

Virker som jeg ikke har gått på en bommert da :D

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra!

 

Skjermen er noe av det bedre jeg har sett..

 

Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum.

 

Men overall et veldig godt kjøp.

 

:thumbup:

6110389[/snapback]

 

Ser den like heftig ut i virkeligheten som her: http://www.netshop.no/img/cache/img_-1815331862_1_Big.jpg tenker på den matte oransje fargen?

Lenke til kommentar
Har du noen bilder av den live lett tilgjengelig? Har bestilt meg en slik og venter spent på hvordan den egentlig ser ut. Var forsåvidt ikke klar over at den var oransje før jeg så bildene her..  :blush:

6128469[/snapback]

 

Fikk min i dag, den bare helt utrolig bra! Designet er nice, den oransje fargen på toppen av skjermen er utrolg pent å se på, ytelsen er bra også!

Lenke til kommentar
Betryggende å vite.. :) Du føler ikke noe umiddelbart behov for å oppgradere rammen vel? Jeg krangler litt med meg selv om jeg skal bestille mer så jeg har det klart, eller bare la det ligge på ubestemt tid.

 

Ingen muligheter for å legge ut noen egne bilder av maskinen tilfeldigvis? :)

6128904[/snapback]

 

Jeg har 1gb ram, kjøpte du den med 512? Hvis du gjorde det ville jeg kjøpt ekstra, men hvis du har 1gb ser jeg ikke poenget i det. Har desverre ikke noe kamera her så jeg kan ta bilder.

Lenke til kommentar
Nei jeg kjøpte med 1 gb, men "mye vil ha mer" hvis du skjønner. Lurte på om den gikk som kule sånn som den var nå, eller om du merker at det er rom for forbedringer liksom.

6130850[/snapback]

 

Hehe, nei den går som ei kule på alt untatt oblivion på full grafikk, da sier den takk og farvel, men går veldig greit på medium.

Lenke til kommentar

Tok noen bilder med mobilen jeg.. Blir selvfølgelig ganske dårlig kvalitet.

 

Fargene er en del blassere enn i virkeligheten, så orangefargen er en del sterkere enn på bildene.

 

Inni harman/kardon høytalerne er det installert på en blå LED stripe som ser kul ut når det blir litt mørkere forresten :D

post-13199-1148489714_thumb.jpg

post-13199-1148489719_thumb.jpg

post-13199-1148489725_thumb.jpg

post-13199-1148489730_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...