Id4ever Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) I natt kl 03 skulle nummeret mitt porteres fra Telenor (kontant) til Noextras. Da jeg våknet i dag skiftet jeg derfor til det nye SIM-kortet. Problemet er at telefonen (Siemens S55) bare står og søker etter nett. Trykker jeg på "Info" står det "Apparat avvist". Har prøvd kortet i en eldre Siemens og da fikk jeg en liknende melding ("Ugyldig mobiltelefon" tror jeg stod). Telefonen er ikke operatørlåst og jeg har dekning (bor i Trondheim). Noen som har vært borti noe liknende? Begynner nesten å angre på at jeg skiftet abonnement for nå virker ikke mitt gamle SIM-kort heller. Frustrerende å være uten mobilforbindelse. Noextras har ikke svart på mailen jeg sendte i morges og ikke ser det ut til å være mulig å ringe dem heller. Endret 15. mai 2006 av Id4ever Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Høres ut som at ditt noextras simkort ikke er aktivert i nettet. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 gikk bra til meg enda jeg var på mallorca når porteringen ble gjort.. Lenke til kommentar
Id4ever Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Fikk svar fra Noextras på email nettopp og de har tydeligvis sendt ut en del defekte SIM-kort i det siste. Får håpe de greier å sende et nytt litt kjapt, er ikke særlig imponert hittil ihvertfall. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Noextras har ikke svart på mailen jeg sendte i morges 6108615[/snapback] Forventer du virkelig svar på epost på en dag fra noen som helst? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 latterlig, mitt kort fungerer ikke heller på reserve tlf. ser ut som om de har en "vent å se hvem som klager" holdning til defekte kort. Lenke til kommentar
svedoy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noextras har hatt problemer med simkorta helt siden jeg fikk abonnement der i oktober 2005, i februar sendte de meg et nytt som skulle være forbedret i forhold til de gamle, 16.05 streiket dette også og igjen påstår de at det skal komme et nytt forbedret utgave som de nå tilfeldigvis ikke klarer å aktivere..... Dersom dere har problemer å få kontakt ring mobyson som er eiere, og så har de et nummer til en pressekontakt som er: Telefon: 400 42 140 E-post : [email protected] Adresse: Noextras.net, PB 309, 1379 Nesbru Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 fikk denne standard besvarelsen: "Noextras.net har den siste tiden hatt gjennomgående problemer med SIM-kortene og også distribusjonen av disse fra vår leverandør sin side. Flere av våre kunder har i løpet av de siste ukene ventet lenge på nye SIM-kort og mange har opplevd at kortene de har mottatt har hatt en produksjonsfeil. Denne feilen har gitt seg utslag i at kortene enten vært inaktive allerede ved mottak, eller de har sluttet å fungere etter kort tids bruk. Du som mottar denne e-posten er rammet av problemene over, noe vi beklager sterkt. Vi informerer om at nye feilfrie SIM-kort produseres og postlegges fortløpende i dag og i morgen Dette betyr at SIM-kortet vil være deg i hende i løpet av denne uken, ut fra normal postgang." En skulle ikke vært så irritert over minimumsdebiteringen til talkmore,-men men Lenke til kommentar
svedoy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja denne har jeg også fått, men normal postgang hos noextras var en dag forrige gang, nå ser det ut som at de har ennå større problem... Styr unna! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 fikk nytt sim kort, og ser ut til å virke. Lenke til kommentar
svedoy Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fikk også nytt simkort i dag, virker det også. Akkurat slik det gjorde forrige gang;-) ....men tar ikke sjansen på at det varer så jeg skifter leverandør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå