Gå til innhold

Hvilken Samsung? BF940 mot BF960

Xder

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke kan finne noen forskjeller i ytelse :dontgetit:

Eneste er vell at BF 940 har noe lavere ms (2 mot 4) og at 960 har noe bedre design? Skjerm bestilles i løpet av neste uke så hadde vært fint om noen kommer med svar :thumbup: Skjermen skal for det meste brukest til surfing se film og spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har 960BF '

Da jeg bestilte skjermen fra komplett.no la jeg ikke merke til at den er sammenlegbar. så alle de andre paramtrene og sytes at de var best.

skjermen kan leges helt flatt på borde ( bretet fremover - det blir non få sentemetes avstand fra bordet den står på) . her er det ingen høyde justering og den kan etter sigende heller ikke kobles til noen vesa feste

det er også integret et hantak i foten .

skjerme er i hvit/grå farge .

fargene er det ikke noe å si på.

men lar jeg skjermen få et svart bilde så blir det none lysgjenom slag her og der ( det sliter hvist alle lcd skjermene med )

det er bare en av/på knapp på skjerme - alle instiliger foregår ved hjelp av "magictune". dette programet har r en tendens til å låse hele pcen av og til.

er det noen som vet om en versjon som virker 100% ?

skjermen har poviot funksjon - "magic rotation" roterer skjerm bilde automatisk vis du vrir den 90°.

det fulgte med en dvi og en vga kabel - den ene enden setes i skjermkortet og den andre i skjemens eneste tilkobling

strømmen kobles til via en adapter som gir 14v til selve skjermen

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nå er Samsung 961BF på vei til norske nett butikker da. Og den skal være 2ms etter hva jeg har lest. Skjønt jeg har ikke funnet noe review av den enda. Men den er svart og skinnende =)

edit: gammel tråd, men 940bf er interessant da den er blant regnet som topp 3 med vx922 bl.a. som ren fps spillskjerm.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...