moto85 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) heisann dere, jeg har drevet og mekka hjemmeside\hobbyside nå de siste 3 dagene, og synes jeg har gjort en rimelig god jobb, skal bruke den til retrofans, altså; de som liker gamle dagene, konsollspill, nintendo, tiden da grafikken ikke var så veldig nøye, så lenge spillet var bra.. Se RetroMania og gjør deg opp en mening, håper jeg får noen intreserte iværtfall, ellers var det bare dumt og lage siden hehe.. Snakkes! -Martin Endret 14. mai 2006 av moto85 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=76 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Likte ikke menyen (den så altfor frontpage-aktig ut), og gif.animasjonene (jeg bare tipper) blir irriterende i lengden. Ser ut som det er interessant innhold, men design type "moderne" (logoen din) sammen med type "gammel" (ta f.eks ::dette var veldig stilig i år 2000, men er litt ut nå:, passer ikke så godt sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette er en feilpost. Prøv linken til kaiern. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg