_dundun_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har akkurat oppdaget Ledshoppe, en nettbutikk i Hong Kong som selger nyttige og unyttige gadgets for nesten ingen ting. Gratis shipping har de også, og hvis du skriver inn rett kode i kommentarfeltet får du en gratis led-lommelykt for hver ting du kjøper. Har ingenting med dem å gjøre, synes bare alle fortjener å f.eks kjøpe led-lommelykter for $3 ferdig levert i Norge a. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hehe, morro Men er vel kanskje litt unødvendige penger Kun for å få litt reklame Men ellers kult! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har du prøvd de da? Seriøse? Lenke til kommentar
olern Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har du prøvd de da? Seriøse? 6100666[/snapback] Nå har ivertfall jeg prøvd, får se hva som kommer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja, dette var billig. Dersom olern gir en positiv tilbakemelding på sitt forsøk så blir det fort til at jeg bestiller noen LED's der. -Stigma Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har prøvd, og kjenner flere andre som har gjort det. Alt funker finfint, og man mottar varene i løpet av et par uker. a. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Artig, blir sikkert no på meg derfra også Lenke til kommentar
olern Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Ja, dette var billig. Dersom olern gir en positiv tilbakemelding på sitt forsøk så blir det fort til at jeg bestiller noen LED's der. 6100940[/snapback] Ser at kortet mitt ikke ble godtatt der(eller på vg), tror det er noe feil på nye visa kortene. Har skjedd i andre nettbutikker også, andre som har erfaringer? Kortnumeret begynner på 4106. Tar å ringer banken i morgen og får det ordnet. Ellers så er det ikke snakk om store summer, så er ikke redd for å bli "lurt". Edit: La til noe + leif var innom. Endret 14. mai 2006 av olern Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Thanks again for shopping with CCNow. We would like to inform you that your order has been shipped. If you have a credit card billing question, please feel free to contact CCNow's customer service department at any time. For assistance and instructions, visit our Web site at http://www.ccnow.com and click on "Shopper Support". Shipment Notes: Order was Shipped on 16/5 by Air Mail. Mostly It will take 7-10 business days for deliverly. Thanks for your order. CCNow Order Number: xxx-xx-xxxx Vendor: LED SHOPPE Email: [email protected] Qty Unit Price Product-ID Description ------ ------------ ------------ ----------------------------------- 1 $3.00 USD LP1002 Mini 2in1 Laser Pointer Keychain 1 $5.00 USD LP1031 4 in 1 LED Light + LASER Pointer + Ball PEN + PDA Stylus ---------------------------------------------------------------------- $8.00 USD Subtotal $0.00 USD Packaging & Shipping $8.00 USD Grand Total Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Heisann Olern! jeg har også et kort som begynner på 4106, det funker bare der det vil.. så det er nok ikke bare ditt kort som har feil. eneste plassen jeg har fått brukt mitt hittil er på komplett. Kan du si ifra om du finner ut noe om kortet? for da skal jeg også ta meg en tur i banken og klage litt. hehe Drkangel! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Var faktisk veldig billig, dog akkurat de samme produktene du finner til null og ingenting på ebay. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Etter litt snusking rundt på ebay, fant jeg ut at de meste er billigere der. Man må dog passe på at frakten ikke blir for høy Edit: obs, "dobbel"-post jo Endret 18. mai 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
olern Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Heisann Olern!jeg har også et kort som begynner på 4106, det funker bare der det vil.. så det er nok ikke bare ditt kort som har feil. eneste plassen jeg har fått brukt mitt hittil er på komplett. Kan du si ifra om du finner ut noe om kortet? for da skal jeg også ta meg en tur i banken og klage litt. hehe Drkangel! 6129766[/snapback] Fikk kortet mitt til å fungere, der man skal taste den 3 sifferet koden har mitt problem vært. Men feilen min var at jeg tastet feil kode der, koden man skal taste inn står nesten usynligt i signaturfeltet. Men jeg ringte til banken og da fikk de opp alt av konto opplysninger, og hjalp meg. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bruk heller paypal så slipper du å gi kortnummeret ditt.da er det bare paypal som har det.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 fikk mitt til å funke på ledshoppe også! men hatt samme problem som deg, men da lærte jeg noe nytt for jeg har alltid brukt den koden som står oppe ved "kontroll nr" for den måtte jeg bruke da jeg lånte kortet til faren min for ei stund siden, men skal prøve den andre koden neste gang jeg skal kjøpe noe Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bruk heller paypal så slipper du å gi kortnummeret ditt.da er det bare paypal som har det.. 6130373[/snapback] OT: Det er nok av stygge historier om PayPal og da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bruk heller paypal så slipper du å gi kortnummeret ditt.da er det bare paypal som har det.. 6130373[/snapback] OT: Det er nok av stygge historier om PayPal og da. 6135154[/snapback] Enda flere med kortsvindler Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Paypal og P-p-p-p-powerbook noen? hahahaha back on track: Så ut som ei knall side. *sikle* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sikkert mange folk på QXL som koser seg på denne sida og legger ut auksjoner med feite gebyrer! Nei, skal nok sende en bestilling etter no LEDlykt, laserpeker, no LEDs, USB2 hub og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå