nikk0 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) ServerCube - Worklog Post deres komentarer her: Endret 13. mai 2006 av nikk0 Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ser ut til og bli en flott lekekasse det der! Hvordan har du planlagt med kjøling eventuelt luft inn og ut, kabler osv? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Grei start det der syns du burde tenke litt mer på hvor du skal plasere resten i den kasa der. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Både kjøling og komponent plassering er fortsatt ikke HELT fastslått, men har en sånn ca. plan på det opp i hodet.. Skal se om jeg kan få det også inn i sketchup snart, men fåreløpig er det kun i hodet mitt, og i en kladd på en vegg på jobb. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sett de gamle subbene til B&W? Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ser rått ut dette =D Men er ikke det vann i tre? kanskje det kan vere en ide og lakke den? ^^, Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Sett de gamle subbene til B&W? 6141587[/snapback] Njaeeeei, tror ikke det gitt.. Men har i grunnen vært inspirert av en sub. Planen er jeg at jeg, når jeg får eget hus(holder på å søke om å legge ut tomt), kan ha suben og pc'n på hver sin side av tv'n. Skal da lage sub i samme form, så de blir kliss like. Ser rått ut dette =DMen er ikke det vann i tre? kanskje det kan vere en ide og lakke den? ^^, 6149851[/snapback] Ja, det er jo litt vann i tre. Hvordan det? Den skal etterhvert lakkeres jo, men vet foreløpig ikke hvilken farge. Høytalerne mine er jo BØK, så blir enten noe slikt, eller sort. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Skjedd her da? Endret 24. august 2007 av Volvokongen Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 kommer ikke fram noe bilde til meg.. hvorfor deT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå