tuXP-G Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Arbeidsloggen ligger HER! Kommentarer postes i denne tråden! Så sett igang, shoooooot! Endret 14. mai 2006 av tuXP-G Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Heihei! Så virkelig bra ut dette her Hun alvedama er ikke tilfeldigvis tatt fra WoW, er hu vel? (Spiller ikke selv, men siden du hadde spilt så mye, tippet jeg på at det var ei derfra : p ) Syns det var meget bra til å være første gang(?) du graverer! Klarte ikke så bra selv, nei Lykke til videre, gleder meg til i morra^^ Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hey, snas'n gravering. Du har litt skills på sånt Håper du klarer å holde en ren stil og ikke så alt for mye lys. UV FTW Men en stor feil du har gjort! du har gravert på utsiden, det skal graveres speilvendt på innsiden Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 dooooh så klart... det glemte jeg jo... damn... jaja for seint å gjøre no med det nå... men nei, blir ikke så altfor mye lys... hovedsaklig leds som lyser opp det som er gravert, og 2 uv-katoder inni boksen... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 dooooh så klart... det glemte jeg jo... damn... jaja for seint å gjøre no med det nå... men nei, blir ikke så altfor mye lys... hovedsaklig leds som lyser opp det som er gravert, og 2 uv-katoder inni boksen... 6082721[/snapback] Hva med å prøve å snu plexien da? eller kjøpe nå plexi å montere? Men det ser uansett bedre ut fra innsiden Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis han snur den blir jo tegninga feil vei da.. Bare å kjøpe(spørre glassmester) om ny plexi hvis du vil få gjort det om igjen ja^^ Tenkte ikke over det jeg, men det blir dumt skal det være på utsiden. Øyvind Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Blir vel ikke feil akuratt vis du ikke har begynt på logoen enda tuXP-G. eneste forskjelen blir at alven kommer opp fra bakkant Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 veit, men jeg gadd ikke gjøre no med det... å kjøpe ny plexi og gravere på nytt er ihvertfall helt ute av bildet, hånda mi verker så jeg tok bare å graverte på teksten på innsiden, og det ser forsåvidt ikke så ille ut nå Update kommer straks! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ble bra det der Likte motivet på døra de. Neste vel å stelthe de optiske drevene? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 sto vel i loggen hva som blir det neste å stealthe _det_ optiske drevet blir nok temmelig nedprioritert foreløpig, fram til jeg evt får gjort ferdig de andre tingene. Men det kommer vel det og Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Se derja! Ble riktig bra Syns du er flink med gravering, blir et pent resultat^^ Keep it coming! Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Slett ikke verst dette her, den graveringen var fin. Hva er planene dine for kabinettet? Total makeover eller noen få mods? Petter Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 som det står i arbeidsloggen, så er det kun noen få mods pr idag som er planen. Om det kommer mer etter hvert, det tviler jeg ikke på, men sånn som økonomien og tiden min er, så har jeg ikke tid til mer enn de tingene som er nevnt i loggen enda. Dessuten så ville det å lakke et lian-li være total-blasfemi ovenfor min religion, lianliismen Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Ny update 13.05! Fangrillvinduting ferdig! Post kommentarer her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ble bra den figuren i 3,25" brønnene, men gjorde du den speilvendt da? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) JA! huska det denna gangen gitt, så graveringa ligger mot vifta nå Endret 13. mai 2006 av tuXP-G Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nice, ledsene i vifta lyser vel opp graveringa også? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 njaa, det ble ikke helt ønsket effekt, fordi graveringa er mot motoren på vifta, og der er det bare mørkt... men skal prøve å få gravert det litt bedre idag, sånn at det syns bedre... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Da er foreløpig siste oppdatering av Project River lagt inn! Løp og kjøp, og gi meg ris/ros HER! Tips til videre modding tas også imot med åpne armer og kroppsvarme! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Nice gravering Men jeg likte ikke helt den vifta i diskettbrønnene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå