Gå til innhold

w800i eller 6280?


Anbefalte innlegg

hei!

 

en venn av meg skal ha en ny telefon, det står da imellom nokia 6280 og SE w800i :ermm: .

Han kommer til og bruke den til og ringe, tekste, ta ett bilde SE(som i og se på, ikke sony ericsson :) ) på bilder. Hvis det skjer noe litt spessielt gjør det heller ingenting med og kunne filme sånn nogenlunde greit :) . Gjør virkelig ingenting med en god brukervennlighet, da dette blir hans første telefon :)

 

ønsker subjektive svar, fra noen som har prøvd en eller begge. :)

 

på forhånd takk :)

 

(beklager hvis det er flere tråder om dette, og gjør ikke noe om dere da henviser til disse :thumbup: )

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal også ha ny og jeg har vurdert litt fram tilbake mellom akkurat de to modellene der. Jeg lånte for å teste w800i hos en venninne. God telefon det, men så har jeg litt lyst på 3g og det er det ikke på den. Dette har derimot 6280 men den er til gjengjeld litt større. En del har snakket om slark i 6280 så jeg gikk for å teste den i butikken. Selv har jeg en samsung d500 som har samme åpnemekanisme. Jeg synes ikke det var noe særlig forskjell. Jeg hadde hvertfall klart meg fint med den. Men jeg har konkludert for meg selv at jeg vil vente på 6233 for den har også 3g men er mindre enn 6280. Den har ikke støtte for videotelefoni men det trenger jeg ikke uansett. Ellers så har den samme operativsystem som 6280. Vi får se når den kommer hva testene sier! Håper dette hjalp deg litt

Lenke til kommentar

Så han burde bare bytte ut w800i med w810i? ville ikke si deg imot siden jeg personlig er imot det meste joystick lignende på telefoner, og en pad er vel på de fleste måter bedre(subjektiv mening :) ). Det er vel ett flertall av funksjonene på en han 6280 ikke trenger?

Jeg har selv en 6280, og bruker de fleste funksjonene rimelig mye, men skal ikke kalle meg en selvskreven nokia fan av den grunn :!: men da burde jeg råde ham til w810? Eller er series 40 3rd edition bedre på brukervennlighet? vet jeg virker rotete nå, men håper noen skjønner :!:

 

edit: leif

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Har hatt begge mobilene. Om du ikke har behov for 3G og video samtale kjøper du soneklart SE W800i eller W810i ! Hadde ikke vært i tvil. Hadde min W800i i et halvt år, byttet så til Nokia 6280 den ble solgt etter 2 uker. SE er bedre på ALT bortsett fra at den da ikke har 3G og støtte for videosamtale, noe som for øvrig er unyttig!

 

Lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar

da skal jeg fortelle ham at W810 er en klar vinner :) , og at han da som førstegangs bruker ikke har noe særlig bruk for de halvfancy extra funksjonene til 6280 :p , men heller som en førstegangsbruker slenge seg på SE. tror også han av prinsipp liker det meste som har med Sony og gjøre.. :tease:

takk for all hjelp da :thumbup:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...