Oovz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei. Tenkte bare at jeg skulle si ifra om at jeg av en eller annen grunn blir logget av kontoen min veldig fort. Jeg er vanligvis alltid pålogget ved at jeg blir "husket" av forumet, men nå fungerer det plutselig ikke lenger. Hvis jeg hopper fra f.eks. OT-baren til Musikk-forumet, blir jeg logget av, og må logge på manuelt igjen. Hva skyldes dette? Bruker Opera 8.51. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det flere som har problemer med dette fremdeles? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Er det flere som har problemer med dette fremdeles? 6264839[/snapback] Ja. Jeg fikk det for første gang i dag. Sjekk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=589443&hl= Er så uvant med søkefunksjon selv etter to år. Endret 11. juni 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har en følelse av de av dere som har problemer med dette har deaktivert cookies, eller noe liknende. Kan det stemme? Hadde det vært problemer med cookies skulle veldig veldig mange flere fått problemer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Skrev løsningen i mitt emne. Fant løsningen. Selvom cookie control i ZoneAlarm stod på medium og skulle tillate endel var det denne som ødela. Merkelig nok, jeg prøvde å skru av firewallen og antivirus for å se om det var en av de som var skyld i problemet. Det hjalp ikke no da... Uansett: Har andre problemet, skru av cookie control i ZoneAlarm. Beklager bryderiet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har en følelse av de av dere som har problemer med dette har deaktivert cookies, eller noe liknende. Kan det stemme? Hadde det vært problemer med cookies skulle veldig veldig mange flere fått problemer. 6464866[/snapback] Kanskje man kunne lage en guide for de som har vært så uheldig å deaktivere dette med de forskjellige brownserene som Opera, FF, IE ol.? Ser ut til at en del sliter med dette til tider desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg