AuronZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) for dere som har lyst til å vite ca. åssen dere ligger ann, i forhold til andre. ikke vær flau hvis Charecteren din er mer sugen enn denne bare skriv. Elaine imperial lvl 22 blade 100 destruction 100 conjuration 70 restoration 38 mysticsm 58 light armor 28 marksman 31 mages guild: arch-mage fighters guild: defender mq: kunne ha vært ferdig. Endret 22. mai 2006 av AuronZ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Karana Woodelf lvl 26 mann The Thief Majorskills: Acrobatics Blade Marksman Illusion Sneak Light armor Security MQ: Ferdig Savannah Breton lvl 9 dame The Mage Majorskills: Destruction Blunt Heavy Armor Conjuration Restoration Mysticism MQ: Skal redde Kvatch Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Peik Woodelf lvl 19 Mann The Thief Majorskills: Armorer Athletics Acrobatics Blade Light Armor Marksman Sneak MQ: Ferdig Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hmmm. Hva er det egentlig vi skal sammenligne her? Levels sier vel egentlig ingenting om characteren annet enn hvor lenge man har holdt på. I og med at man kan ta MQ når det passer en, er jeg usikker på om det er noen målestokk på noe som helst. Hvis man skal sammeligne characters vill vel skill- og attributtpoeng være vel så interessant, sammen med armor, våpen og slikt...? Bare et forslag. Geir Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 tja... virker fornuftig det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Mine characters Edit: Oppdaterte med statistikker for den aktive karakteren. Endret 8. mai 2006 av MiSP Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Her er min character i litt mer detalj: Race: Dark Elf Class: Archer Level: 27 Quests completed: 97 Max "derived attributes": Health 417 Magicka 104 Fatigue 358 Attributes - Med/uten bonuser Strength 107 / 97 Intelligence 52 / 42 Willpower 43 / 33 Agility 97 / 87 Speed 102 / 92 Endurance 111 / 101 Personality 61 / 51 Luck 60 / 50 Major skills: Armorer 110/100 Blade 110 / 100 Blunt 60 / 50 Hand to hand 80 / 70 Light Armor 100 / 100 Marksman 40 / 40 Sneak 36 / 36 Alle bonuser er med det ustyret jeg bruker for øyeblikket. Andre ringer og armor vil selvsagt gi andre bonuser. Edit: Vi ser av major skills at jeg kan gå opp max 20 levels til, altså er max for min character level 47. Kanskje 48 hvis prosentene er på min side. (Usikker på hvor langt unna 28 jeg er.) Jeg sloss mye med mine "svake" skills nå (bue, øks pg nevene), så de øker raskt for øyeblikket. Men det spørs om jeg orker å "sneake" så mye mer... Factions han er "medlem" av: Order of the Dragon: Champion of the Cyrodiil Mages Guild: Arch-Mage Fighters Guild: Master Arena: Grand Champion Blades: Knight Brother Knights of the White Stallion: Knight Errant Knights of the Thorn: Honorary Knight Order of the Virtuous Blood: Brother Et par av disse husker jeg ikke hva er en gang... Geir Endret 8. mai 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Finnes det et program som automatisk henter ut all info fra spillet, fra hvilke levels du har ulike skills i, til alt som står under "Achievements"? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Finnes det et program som automatisk henter ut all info fra spillet, fra hvilke levels du har ulike skills i, til alt som står under "Achievements"? 6064906[/snapback] OT: Det har jeg ikke hørt om, men det ville jeg nesten tippe at det gjør. Det høres ut som sånt noen ville finne på å lage. Skal si fra hvis jeg kommer over noe. Geir Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Male Dark Elf Assassin Level 36 MQ: Ferdig. DB: Ferdig MG: Ferdig FG: Ferdig TG: Ferdig Arena: Ferdig Daedric Shrines: EDIT: Ingen anelse (Spiller med Obscuro's Oblivion Overhaul) Har et spørsmål, hvordan får jeg joinet Knights of the White Stallion, Knights of the Thorn og Order of the Virtuous Blood? Endret 8. mai 2006 av Koopa Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har et spørsmål, hvordan får jeg joinet Knights of the White Stallion, Knights of the Thorn og Order of the Virtuous Blood? 6065764[/snapback] Dette er små sidequests: Knights of the White Stallion: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Et oppdrag du får av Count Marius Caro Leyawiin. Knights of the Thorn: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Et oppdrag du får av greven i Cheydinhal, om å redde hans sønn som har vandret inn i en Oblivion Gate med noen kamerater. Order of the Virtuous Blood: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Et quest i Imperial City, hvor en dame ber deg hjelpe en organiasjon med å utrydde vampyrer i byen. Du blir medlem hvis du velger rett i denne questen. Geir Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ah, ok. Men da har jeg vel finnes disse oh. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Korleis joina du Order of the Dragon? Har aldri hørt om det før no.. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Korleis joina du Order of the Dragon? Har aldri hørt om det før no.. 6068038[/snapback] Du må nok gjøre unna Mainquest først. Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 hmm ser ut som ganske bra profiler dette her. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg prøvde å kombinere muskler med listighet, så av en eller annen tullete grunn ble det en Nord med tyve-egenskaper. Var nok sikkert en dårlig kombinasjon, men jeg har ikke så god snøring på rollespill og slikt, er tiår siden jeg spilte slikt sist (på penn & papir). I andre spill som f.eks NWN lot jeg bare spillet styre slikt for seg selv. Statsene er sikkert for flaue til å bli postet her. Men jeg kom meg igjennom alle questene og guildene da. Er forøvrig en skikkelig satan på sniking og å leke gjemsel, har vel 115 i Sneak og 90% chameleon akkurat nå. Har ikke spilt spillet den siste uken siden det ikke er mer igjen å gjøre da. Endret 18. mai 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hm, får ikke lagd en poll slik at vi kunne sett hva slags rase som er mest populært her på forumet? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Dark Elf Kvinne level: 21 beste skills alchemy 100 security 100 conjuration 82 light armor veldig høyt blade ca 60 Beste armor: helt enchanted glass sett med 29 shield fortify strength 30 (30 strengtht=150 kilo xtra) Beste våpen enchanted akaviri blades dai-katana det er kalt Sharpest Katana Ever Shock Damage 11pts fire damage 11 pts frost damage 11 pts disintergrate armor 10 pts damage health 11 pts daedric shrines: nocturnal clavicus vile thieve`s guild: gray fox Figther`s guild: guildmaster mage`s guild: Arch-mage Dark Brotherhood: listener Arena: ferdig med gray prince quest og nådd 3 minotauer lords som grand champion MQ: tatt med martin til cloud ruler temple Endret 21. mai 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå