Pål-Espen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 starta band i dag, trenger navn. musikken vi spiller er: Satriani, Vai, Green Day, Metallica, AC/DC... osv. noen som har noen forslag til navn på bandet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Pål-Espens? Nei, seriøst. Vi trenger nok litt mer info. Edit: Haha, flere som tenker som meg. Endret 7. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) hvilken info? jeg er gitaristen, har to som bytter på å vere trommeslager, en bassist. spiller alt mulig. Endret 7. mai 2006 av Pål-Espen Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) hvilken info? jeg er gitaristen, har to som bytter på å vere trommeslager, en bassist. spiller alt mulig. Endret 7. mai 2006 av Pål-Espen Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 jævlig fin les paul, info om den? Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) jævlig fin les paul, info om den? 6058605[/snapback] that's my beauty ikke så mye bortsett fra at det er Les Paul. mangler mye jeg trenger. vurderer å kjøpe en Jackson eller en Ibanez, whammybar og 24 bånd men ellers en bra gitar, utrolig bra lyd Endret 7. mai 2006 av Pål-Espen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Flyttes fra ot-baren til musikk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Kromosomfeil er en sikker vinner. Endret 7. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Zie Cocksors! Anal Fixxxation Grim and Frostbitten! Oh Thy Mighty Knight Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Og selvfølgelig kommer en svartmetaller med et knippe useriøse bandnavn. Thumbs up to you! Noen forslag: Screws of Vengeance Intoxicated Rezistor New Moon Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Screws of Vengeance og Anal Fixxxation var geniale da, noen flere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Geniale..? Okey.. Du burde egentlig ikke forvente noen seriøse svar her. Det finnes mange slike tråder og flere har gått over mangfoldige sider uten å ha fått et eneste seriøst svar. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har dere noen ide om bandet? Hvis du har en ide så prøver du å finne forskjellige ord på denne, oversette det til latin, gresk, gammel norrønt ellers noe sånt. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Oh Thy Mighty Knight 6059433[/snapback] Den Oh-en var jo litt, hva skal man si, lame? Hva med Hail Thy Mighty Knight? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Synes det blir litt dumt å spørre etter band navn på et forum. Det er noe dere burde finne på selv. Personlig foretrekker jeg at navnet på bandet kommer litt av seg selv. Når bandet har spilt sammen en stund vil det hele tiden dukke opp navn dere kan tenke å hete og tilslutt vil dere finne et navn som passer bandet ditt. Det er ikke sånn at man må ha navn før man begynner å spille. Finn et navn dere virkelig liker. Ikke bare velg det første og beste dere ramler over. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Xiphias (av latinsk; sverdfisk). Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Pål's Angels. Men er det ikke litt sært med et navn hvis dere bare spiller cover-låter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå