MrBjoern Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Går ut ifra at det ikke bare er meg som ønsker gratis webhost. Derfor vil jeg lage en liste over de jeg har hørt om (evt prøvd ut) Starter med: Awardspace.com: Plass - 250mb Trafikk - 5gb i måneden PHP - Ja Perl - Ja Andre serverscript språk - Nei mySQL - Ja, 1 database på 10mb Tillater alle språk - Ja Reklame - Nei Neste ut er: Dhost.info Plass - 100mb (Spør på forumet så kan du få mer) Trafikk - 300gb! (De er helt ekstreme!) PHP - Ja Andre serverskript språk - Nei mySQL - Ja Tillater alle språk - Det må være europeiske språk Reklame - Nei Andre ting og huske på - Alle kontoer blir satt opp manuelt. Kan ta tid før den blir satt opp. Og nå: Freehostia.com Plass - 100mb vis jeg ikke husker feil Trafikk - Er litt usikker der, men jeg tror det er 3 eller 5 gb PHP - Ja Andre serverscript språk - Nei mySQL - Ja Tillater alle språk - Ja Reklame - Nei Andre ting og huske på - Noe nedetid Den siste jeg kommer på i farta er: 0moola.com Plass - 5gb! (Dette er mye!) Trafikk - 10gb i måneden PHP - Nei Andre serverscript språk - Nei Reklame - Ja Eneste plusset med denne er at man får ekstremt mye plass. Håper dette hjalp noen med og finne seg en gratis host. Vis det er en host du vil jeg skal legge til kan du sende meg en pm eller svare her. Endret 7. mai 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
laerda Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er disse hostene til å stole på... Jeg blir litt usikker når alt er gratis og flott. Høres det for godt ut til å være sant, er det ofte det, liksom. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det som kan være litt negativt med Awardspace.com er at filstørrelse er begrenset til 500 KB.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 De fleste av hostene er så og si trygge. Og så lenge du ikke laster opp en hel haug med personlig info er det vel greit (Uansett er vel internett feil sted og poste noe vis du ikke vil dele det med noen) Er enig i at det er et lite minus med filstørrelsen på awardspace. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 De fleste av hostene er så og si trygge.Og så lenge du ikke laster opp en hel haug med personlig info er det vel greit (Uansett er vel internett feil sted og poste noe vis du ikke vil dele det med noen) 6084839[/snapback] Du kan legge slike filer i passordbeskyttet winrar fil da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Vil vel uansett si at internett er feil sted og legge noe vis du ikke vil at noen skal få tak idet. Men hver har sin smak. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 http://abshost.net/ ser også veldig bra ut, om det er sant alt det som står på siden deres: + Unlimited webspace ~1GB (and counting)+ Unlimited bandwidth ~20GB (and counting) + Unlimited mySQL + Unlimited email acccounts + Unlimited ftp accounts + Unlimited subdomains + Much much more! No ads, pop-ups, tricks and hidden costs. Noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 må bare ha denne i mine inlegg Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dhost har ikke åpent for registrering Signups are currently closed.Sorry for the inconveniece, please check back soon. If you don't need php try: XThost.info Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om gratis host med ASP? Har lyst til å prøve det...med database kanskje? (Ikke brinkster.net - funker dårlig der. Får bare error hver gang jeg prøver konfirmasjonskoden jeg får) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Driver å tester www.fr33webhosting.com. 5GB gratis. Har funket fint til nå. Testet Joomla for gøy, noe som gikk glimrende. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 noen som støtter egent domain, uten og måtte sette ns(name server) til dem. bare forword ip'en Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 noen som støtter egent domain, uten og måtte sette ns(name server) til dem.bare forword ip'en 8869121[/snapback] er det moo.no tjeneste du leter etter? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvordan fungerer disse webhostene? Hva kan de brukes til? Spør for å lære. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvordan fungerer disse webhostene? Hva kan de brukes til? Spør for å lære. 8869203[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Web_server Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvordan fungerer disse webhostene? Hva kan de brukes til? Spør for å lære. 8869203[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Web_server 8869254[/snapback] Takk. Men noe vansklig og forstå på engelsk Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gå på den Simple English-sida da (ligger link på venstresida litt ned der) Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 noen som støtter egent domain, uten og måtte sette ns(name server) til dem.bare forword ip'en 8869121[/snapback] er det moo.no tjeneste du leter etter? 8869134[/snapback] moo.no er bare forword tjeneste. som .tk og si jeg har eks: minside.com så vil jeg ha at jeg kan lage under kataloger og alt som jeg kan med pay konto. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Gratishosts. *grøss*. Alt kjøres på egen server her i gården Uansett blir det vell en avveiing om man vil bruke en gratishost eller ikke. For det første har man absolutt ingen garanti for stabilitet, oppetid og lignende. For det andre kan hosten forsvinne helt uten forvarsel, og alt arbeidet ditt forsvinner. Men om man kan leve med dette er det et ok valg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Gratishosts. *grøss*. Alt kjøres på egen server her i gården Uansett blir det vell en avveiing om man vil bruke en gratishost eller ikke. For det første har man absolutt ingen garanti for stabilitet, oppetid og lignende. For det andre kan hosten forsvinne helt uten forvarsel, og alt arbeidet ditt forsvinner. Men om man kan leve med dette er det et ok valg. 8873760[/snapback] Og man kan lære seg hvordan det hele fungerer før man i det hele tatt begynner med et stort serverprosjekt. Dessuten har ikke alle sammen hverken linje nok eller ekstra maskin til slikt bruk Endret 17. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå