Gå til innhold

24 sesong 5 - TV2 *ingen spoiler*


Anbefalte innlegg

Søkte litt rund på film/TV delen her, og fant ingen tråd om 24, av brukere som ser 24 på TV2 :)

 

Så synst vi kan ha den diskusjonen her eg :)

 

Forresten, råbra sesongstart. Litt merkelig egentlig at alle i CTU tror at det er Jack som har drept president Palmer, Michelle og skadet Tony.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så begge episodene i går. Det var jo veldig spennende. Vi fikk jo allerede nå vite at det var President Logans rådgiver som redigerte opptaket osv.. Det ser ut som om den gruppen som drepte den tidligere presidenten planlegger et angrep på USA(som vanlig). Men spørsmålet er hvorfor de vil ta Jack av dage. De tror kanskje han er den eneste trusselen mot planene deres?

Lenke til kommentar
ja.det er ALLTID en insider i CTU eller President staben i 24 :p

 

Hvorfor Ta Michelle og Tony av dage? dei har jo vært inaktive i CTU i over ett år :dontgetit:

6045908[/snapback]

Ja. Merkelig det med Tony og Michelle. Han nye i CTU har vel heller ikke rent mel i posen.

Lenke til kommentar
ja.det er ALLTID en insider i CTU eller President staben i 24 :p

 

Hvorfor Ta Michelle og Tony av dage? dei har jo vært inaktive i CTU i over ett år :dontgetit:

6045908[/snapback]

 

Akkuratt det virker som et mysterium. Jeg mener, CTU skal liksom forhindre terrorisme, men de har alltid en mulvarp. ALLTID!!

Og seff måtte de ha det i denne sesongen også! :hrm:

Men for all del, knall start! :D

Gleder meg allerede til neste episode

Lenke til kommentar
Han som er "sammen" med Chloey? (leif?)

6045967[/snapback]

Er jammen ikke sikker på det. Men han nye som ikke ville spore opp Chloes mobil osv..

 

Det kan jo godt være at produsentene vil framstille han sånn, men at han egentlig er snill og grei.

6045976[/snapback]

det er han som lå i senga til Chloey i episode 1.

 

ja.det er ALLTID en insider i CTU eller President staben i 24 :p

 

Hvorfor Ta Michelle og Tony av dage? dei har jo vært inaktive i CTU i over ett år :dontgetit:

6045908[/snapback]

 

Akkuratt det virker som et mysterium. Jeg mener, CTU skal liksom forhindre terrorisme, men de har alltid en mulvarp. ALLTID!!

Og seff måtte de ha det i denne sesongen også! :hrm:

Men for all del, knall start! :D

Gleder meg allerede til neste episode

6046054[/snapback]

 

Det har jo seg slik at enkelte terrorister planlegger attentatene sine i MANGE år, og på den tidne kan dei også utdanne seg til Anti terrorister og jobbe i CTU, og Være muldvarp når terroristene skal slå til. slike ting er faktisk veldig vanskelig å finne ut før eventuelle terrorister gjør det dei har planer om. og dette skjer OFTE in real life.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

det er han som lå i senga til Chloey i episode 1.

6046097[/snapback]

Ja er nok det. Lurer på om det skal være dobbeltepisode hver gang framover jeg :hmm: .

6046103[/snapback]

trro det bare var i går det var dobbelt episode, aner ikkje hvorfor *skjekke i programmet* :p

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Den gisselakksjonen blir moro å forsette å følge med på.

6046133[/snapback]

 

 

Gisselaksjon? :dontgetit:

6046150[/snapback]

Vet ikke om det kan kalles gisselaksjon, men han mener vel det som skjer på flyplassen.

6046163[/snapback]

ahja.. hehe, glemte den, jo, det er vel en slags gisselaksjon. Men jack greier sikkert å plafre ned alle sammen :w00t: hehe :cool:

Lenke til kommentar
Hvor langt er det egentlig komt i USA?

6046196[/snapback]

20 episoder. Føles som en evighet siden når jeg så episoden på TV2 igår.

6046232[/snapback]

Kan jeg tenke meg. Skjer så utrolig mye i løpet av en 24-sesong. Mange små hendelser som må til for å bære historien videre. Folk sier at 24 er oppbrukt? Hah, de vet ikke hva de går glipp av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...