Gå til innhold

Tilbakemelding på nettside.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte designet, men uvant...at hele siden er et bilde... Blir nok litt ekstra jobb med meta-tag'en da, siden indexeres vel ikke hos søkemoterene så lenge det er bilde.

 

Koneseptet likte jeg ikke, med GRATIS webdesign. Det ødelegger markedet litt for de seriøse webdesignerne med firma som må ta penger for å overleve... Men, de lager som regel dynamiske sider da....

Lenke til kommentar
Koneseptet likte jeg ikke, med GRATIS webdesign. Det ødelegger markedet litt for de seriøse webdesignerne med firma som må ta penger for å overleve... Men, de lager som regel dynamiske sider da....

6038200[/snapback]

Hvis noen har lyst til å tilby gratis webdesign, må de vel få lov til det? Så må de profesjonelle webdesignerne vise at de er verdt å betale for. De kan også tilby tilpassede webdesign og hele webløsninger. Dette kommer aldri til å ødelegge for disse firmaene -- gratis webdesign har alltid vært tilgjengelig. Blir som å si at man ikke liker Linux fordi det ødelegger for Microsoft.

Lenke til kommentar

Heh, litt artig ide å lage alt som et bilde, men at det er praktisk på noen måte kan jeg ikke skjønne (bortsett fra at du slipper å bruke tid på å ordne css'en ordentlig.

 

Om utseendet på siden så så det jo forsåvidt rent og fint ut, men bakgrunnsbildet (den runde blå formen) var litt for kraftig, det blir vanskelig å lese spesielt teksten i boksen oppe til høyre.

Når det gjelder den interne css'en, som ser sånn ut:

<!--

body {

background-image:  url();

background-color: #F7FAFF;

}

.style2 {

color: #666666;

font-family: "Eras Light ITC";

}

-->

så skjønner jeg ikke helt poenget med å sette background-image til ingenting, og heller ikke egenskapene for tekst (det er ingen tekst der, bare et bilde.

 

Syns som sagt ideen med kun ett bilde er artig, men tror at du vil se at det er lite praktisk i lengden til sider med hva som helst annet enn vanlig tekst. For å si det sånn så er det en grunn til at folk flest bruker html og css ;)

Lenke til kommentar

En spenstig ide å legge hele saken i ett bilde, ja... bare for å ta på den kritiske hatten; Denne siden er ikke veldig vennlig for folk med trege linjer, med tanke på nedlasting av bilder, som her er hele siden (altså stort).

 

Designmessig er den pen, men teksten i den øverste boksen til høyre blir en smule utydelig... kan muligens løses med anti-aliasing...

 

og en slik side bør muligens ha en <title> ;)

 

Ellers er både ideen og designet fint :)

Endret av djus
Lenke til kommentar

Et annet problem er at den sannsynligvis ikke vil bli indeksert av søkemotorer da den ikke inneholder noe tekst. Folk som har gamle lesere eller bruker mobiltelefon/pda vil også få liten/ingen glede av siden. Funksjonshemmede som har en tale-nettleser får også problemer siden den ikke klarer å lese bilder.

Lenke til kommentar
Hvis noen har lyst til å tilby gratis webdesign, må de vel få lov til det? Så må de profesjonelle webdesignerne vise at de er verdt å betale for. De kan også tilby tilpassede webdesign og hele webløsninger. Dette kommer aldri til å ødelegge for disse firmaene -- gratis webdesign har alltid vært tilgjengelig. Blir som å si at man ikke liker Linux fordi det ødelegger for Microsoft.

6038302[/snapback]

 

Sant som du sier, at profesjonelle webdesignerne må vise at de er verdt å betale for.

 

Det med linux vs. microsoft, er jo akkurat det mange "diskuterer" om. Men er jo sååå off-topic...... :p

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! :)

 

Har gjort om deler av grafikken til tekst, men ellers kommer jeg nok ikke til å endre mer på det.

 

Ang. at det er gratis. du får ikke en full side med undersider og helt proffesjonelt design, så de som tar betalt for webdesign er det nok ingen fare med :)

 

Ellers har jeg lagt til et par nye design, men veldig gjerne at noen kan legge til et design eller to i arkivet.. da ville jeg blitt glad :grin:

Lenke til kommentar

Får si det jeg mener om forumet da.

 

Syns fargene var mindre pene fordi de er for lyse. Headeren var ikke spesielt fengende i mine øyne, og helheten ble litt spesiell på en måte.

 

Men liker du og de som bruker forumet det, så er det vel helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...