Overklokk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Her kan dere poste komentarer til denne Workloggen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=571571# Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Glimrende ide har ingen motforestillinger mot ting som kjøler ØL! Vil det ikke bli et problem med sprengte ølflasker? Noe jeg ikke liker! Sløsing med øl huff huff. Varmt øl og plutselig -50 grader? Må da være glimrende til bokser med tanke på den lede evnen de har. Vil gjerne se resultater fra en full ølboks som holder romtemperatur 20 grader til den holder 4 grader. evt bunn fryst. Kan kanskje starte en ny liten konkuranse? (Vinneren får kjøleren?! eller no) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Haha, genialt å ha med på lan! Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 hehe morsomt sak. Hvor lang tid tar å kjøle ned ølboxen /cola flaske Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Nice one! Glassflasker og 50- er vel ikke en god kombinasjon? Men plast sprenges vel ikke ved 50-? Vel så mye mer har jeg ikke å kommentere fordi jeg har ikke peil på fasekjølere^^ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hehe, arti liten(stor?) sak dette Har heller ikke peil på fasekjølere, men funker de skal jeg vurdere en sånn en jeg og ^^ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Stilig dette! Lag en koppholder som er vanntett, ha litt vann med frostveske el. i. Slik at når flasken settes oppi vil mer av flasken ha kontakt med "kulden" Om du forstår... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hvor lang tid tar det å kjøle ned en flaske sånn som det er nå? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 mye bedre må jo være en waterchiller! bygg inn i en kjølebokse eller noe så fyller du vann i som noen six pack`er kan ligge i! må ha tempstyring slik at vannet holder konstant ca 4 grader! da kan man holde mange øl kalde hele kvelden! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Stilig! Det er iallefall originalt, det skal du ha. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Facinerende konsept. Slike ideèr er alltid verdt å følge med på, er ikke alle som har kunnskapen til å lage noe slikt. Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kul ide!! , blir sikkert godt med en iskald øl ;D<3 Lenke til kommentar
Radi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jævlig rå ide!! :!: Helt genialt! Denne tråden skal jeg følge med på! Keep on the good work! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Radi, du ser de kobberrørene som er rundt flaskene? Hvis du setter dem i en beholder med vann, så blir vannet kaldt. Dette blir det samme som i en waterchiller.... Lenke til kommentar
Radi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Radi, du ser de kobberrørene som er rundt flaskene? Hvis du setter dem i en beholder med vann, så blir vannet kaldt. Dette blir det samme som i en waterchiller.... 6217187[/snapback] Okey, takktak Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmm, kan jo være litt skummelt om man ikke passer på ja. Er ikke så greit å ha minusgrader i turborgen. Tror kanskje jeg har spurt før, men de forskjellige kveilene er langs suction, så det er ikke noe dual head system? Hvilket kuldemedium brukte du på denne? Hadde kanskje funka med R600 (butan), den koker vel på ca. 0 grader hvis jeg husker riktig. Så hvis du bruker R600 i en dual head ølkjøler så skal det kanskje litt til at flaska sprekker. Alkoholen senker jo frysetempen på ølet til litt under 0 grader også. Hehehe, begynne å selge disse kanskje? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir det noen update på prosjektet? Vet det er gammal tråd, men spør forde om Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 samme her, vile ikke få noe advarsel men det får kanskje kuldesjok nå komer det noe nytt? eler fisker du etter WR Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tåler en advarsel for et såpass stilig prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå