Gå til innhold

Gmail og norsk språk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lenge grublet på hvorfor er Norsk språk totalt ignorert i gmail settings når det er liketil samisk tilgjengelig? For ikke å snakke om svensk og dansk?

 

*Undres*

6017209[/snapback]

Jepp, da er dårlig! Eg såg på listene over kva språk som var under arbeid. Og Norsk - bokmål stod på 100% og nynorsk på 99%. Kvifor er dei ikkje lagt ut? (Ja, det mangler 1% på nynorsken, men da kan ikkje ta for lang tid å gjer ferdig?)

Endret av rec0n
Lenke til kommentar
Har lenge grublet på hvorfor er Norsk språk totalt ignorert i gmail settings når det er liketil samisk tilgjengelig? For ikke å snakke om svensk og dansk?

 

*Undres*

6017209[/snapback]

Jepp, da er dårlig! Eg såg på listene over kva språk som var under arbeid. Og Norsk - bokmål stod på 100% og nynorsk på 99%. Kvifor er dei ikkje lagt ut? (Ja, det mangler 1% på nynorsken, men da kan ikkje ta for lang tid å gjer ferdig?)

6021943[/snapback]

 

Hm.. hadde man bare kunne sendt dem en epost..

Lenke til kommentar
Hvis folk er så utrolig ivrig etter å få gmail på norsk kan de ikke bare melde seg frivillig som oversetter da?

6051420[/snapback]

Les lenge oppe i diskusjonen. Det er egentlig ferdig. Det er snakk om viljen til Google.

 

Hilsen,

efikkan.

6054282[/snapback]

 

Jeg leste det, men mistforsto vel. Slik jeg så det så spurte Google etter folk til å oversette og da oversettelsen var ferdig, ville de sette opp norsk også. Men ting tar tid (TTT) :yes:

Lenke til kommentar
*skrive under på underskriftkampanjen*

266 underskrifter? Det er da lite...KOM IGJEN!

Jeg tror Google setter for mange folk til å lage nye tjenester så de ikke klarer å fullføre de de allerede har lagd en Beta-versjon på!

6056753[/snapback]

Jeg har allerede skrevet meg på lista. Om det blir noen tusen underskrifter så tror jeg at Google vil kanskje høre etter.
Lenke til kommentar

det er snart over ett år siden jeg registrerte meg som oversetter.... jeg begynner mer og mer å lure på om vi ikke får norsk "gmail" nettopp på grunn av navnet.... det er vistnok allerede et registrert varemerke.... storbritannia og tyskland fikk jo problemer med å bruke "gmail"-navnet, noe som medførte at Google måtte gjøre noen endringer i grensesnittet for å kunne lansere "lokale" versjoner.

 

underskrifter har forresten passert 300 :innocent:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Ber om orsaking for at eg bles liv i denne tråden etter so lang tid...

men er det nokon so har ei stode for korleis det går med omsetjinga av gmail til nynorsk? og korleis ein kan hjelpe til! :)

 

Har registrert meg på transconsole, men har berre fått høve til å omsetje desse:

 

Groups Beta (73% complete)

Main Site Help Pages (100% complete)

Picasa2 (17% complete)

User Distributed Search (xlb) (100% complete)

Wireless (100% complete)

Wireless Transcoder (100% complete)

 

-------------------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...