Solid Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg har et tekst dokument som har blitt lagret som et ''Picture It'' dokument. Problemet for at det skal ha en funksjon for meg må det være i et .txt format. Når jeg høyreklikker og velger 'Convert t ' og tekstdokument får jeg opp følgende feilmelding. Takker for alle svar Endret 29. april 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvorfor lagre et tekstdokument som bilde i første omgang? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvorfor lagre et tekstdokument som bilde i første omgang? 6014507[/snapback] Hvordan det gikk til aner jeg ikke, og det var ikke jeg som gjorde det. Men det svarer ikke på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Det tyder på ar Omnipage Pro ikke støttter det bildeformatet Picture It benytter. Hva er file extension på bildefilen? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Gjør slik at Windows viser hele navnet på filene. Til og med ."fil". Så skriver du navnet på filen: "navnpåfil.txt" Håper du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå